26 آذر 1396
شماره خبر: 188569

برگزاری مسابقات فوتسال به مناسبت گرامیداشت هفته وحدت در پارک علم و فناوری البرز

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

برگزاری مسابقات فوتسال به مناسبت گرامیداشت هفته وحدت در پارک علم و فناوری البرز


به مناسبت گرامیداشت هفته وحدت، اولین دوره مسابقات فوتسال بین واحدهای مستقر در مجتمع تحقیقاتی شهدای جهاددانشگاهی، در سالن ورزشی سرپوشیده پارک علم و فناوری البرز با حضور 5 تیم برگزار شد و یم مرکز مبدلها و منابع تغذیه واحد علم و صنعت و تیم پژوهشکده گیاهان دارویی موفق به کسب مقام های اول و دوم این دوره از مسابقات شدند.
به مناسبت گرامیداشت هفته وحدت، اولین دوره مسابقات فوتسال بین واحدهای مستقر در مجتمع تحقیقاتی شهدای جهاددانشگاهی، در سالن ورزشی سرپوشیده پارک علم و فناوری البرز با حضور 5 تیم برگزار شد.
در پایان مسابقات، تیم مرکز مبدلها و منابع تغذیه واحد علم و صنعت و تیم پژوهشکده گیاهان دارویی موفق به کسب مقام های اول و دوم این دوره از مسابقات شدند. لازم به ذکر است بازی رده بندی و فینال با حضور مهندس ربانی رئیس پارک علم و فناوری البرز، دکتر رضازاده رئیس پژوهشکده گیاهان دارویی، دکتر کمبرانی رئیس پژوهشکده توسعه صنایع شیمیایی ایران برگزار شد و در پایان جوایزی به تیم های برتر اهدا شد. در مراسم اهدای جوایز تیم پارک علم و فناوری البرز به عنوان تیم برگزیده اخلاق و آقای میثم ناصر بخت از واحد علم و صنعت به عنوان بازیکن اخلاق این دوره از مسابقات معرفی شدند

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود