30 آبان 1396
شماره خبر: 187259

کمک 8 میلیاردی البرزی ها به زلزله زدگان غرب کشور

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

کمک 8 میلیاردی البرزی ها به زلزله زدگان غرب کشور


مدیرعامل جمعیت هلال احمر البرز میزان کمک های غیر نقدی و نقدی این استان به زلزله زدگان غرب کشور را تاکنون 8میلیارد و 311 میلیون تومان اعلام کرد.
ناصر چرخساز ر افزود: کمک های مردمی و جمعیت هلال احمر استان البرز توسط یک فروند هواپیما و 202 دستگاه خودرو سنگین به مناطق زلزله زده غرب ارسال شد. وی اضافه کرد: 7هزار تخته چادر به ارزش چهار میلیارد و 900 میلیون تومان، 9 هزار تخته پتو به ارزش 360 میلیون تومان،2 هزار ست ظروف به ارزش 200 میلیون تومان، 8 هزاردستگاه والور به ارزش 800 میلیون تومان و یک هزار کیلو گرم نایلون به ارزش 70 میلیون تومان از جمله کمک های ارسال شده به مناطق غرب کشور است. وی خاطر نشان کرد: اقلام اهدایی شهروندان شامل پتو‌، آب معدنی، کنسروجات، لوازم بهداشتی و لباس گرم به ارزش پانزده میلیارد ریال بوده که توسط 152 خودرو سنگین با هزینه ١٥٢میلیون تومان به استان کرمانشاه ارسال شده است. چرخساز افزود: ٢٢٧میلیون و ٨٩٧هزارتومان کمک های نقدی مردمی به زلزله زدگان تا کنون جمع آوری شده است.
به گفته وی اقلام مورد نیاز زلزله زدگان کرمانشاه پتو، کنسروجات، وسایل بهداشتی است و شهروندان می توانند این اقلام را به پایگاه های هلال احمر در سطح استان تحویل دهند. مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان البرز با بیان اینکه ستاد مرکزی جمع آوری کمک های مردمی به زلزله زدگان مناطق غرب کشور، جمعیت هلال احمر شهرستان کرج واقع در کرج- چهارراه طالقانی است، تاکید کرد: شهروندان می توانند، کمک های خود را نیز به این ستاد تحویل دهند. وی ضمن تشکر از کمک های انسان دوستانه شهروندان البرزی به مناطق زلزله زده، تصریح کرد: شهروندان می توانند برای کمک رسانی به مردم زلزله زده شماره *724# را شماره گیری کنند. چرخساز با اشاره به اینکه شماره حساب جمع آوری کمک های مردمی 99999 به نام‌جمعیت هلال احمر و شماره کارت 6104337770064606 است، اظهار کرد: شهروندان می توانند از این راه ها نیز به مردم مناطق زلزله زده، کمک کنند.

منبع ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود