25 شهریور 1396
شماره خبر: 183989

نمایشگاه پوشش فاخر 2 در فردیس برپا شد

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

نمایشگاه پوشش فاخر 2 در فردیس برپا شد


دومین نمایشگاه محصولات کاربردی ایرانی – اسلامی در زمینه پوشاک با عنوان «پوشاک فاخر۲» روز پنجشنبه ۲۳ شهریور به همت اداره فرهنگ و ارشاداسلامی با حضور مسئولان در فرهنگسرای ولایت اداره فرهنگ و اراشاد اسلامی شهرستان فردیس افتتاح شد.
، مسئول روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فردیس در این خصوص گفت: نمایشگاه محصولات پوشش فاخر۲ با توسعه فضای تعامل و همکاری بین اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ، سپاه ناحیه امام رضا(ع)، هیات رزمندگان و در بخش خصوصی آموزشگاه خیاطی حسینی و فعالان این حوزه برپا شد. فرامرز لامع معرفی توانمندی‌های هنرجویان شهرستان فردیس در حوزه مد و لباس ، حمایت از تولید ملی و ترغیب خانواده‌ها برای ورود کالای بومی به سبد خانوار، تلاش برای تلفیق طرح‌های نوین با فرهنگ اصیل ایرانی اسلامی در حوزه پوشاک، مزیت‌سازی و رسانه‌ای کردن حرکت‌ها و فعالیت‌های تأثیر گذار در بخش ساماندهی مد و لباس را از جمله مهم‌ترین اهداف برگزاری این نمایشگاه دانست. وی ادامه داد: در بخشی از این نمایشگاه البسه ایرانی اسلامی محصول هنر دست کارآموزان کلاس های هنرهای دستی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فردیس و غرفه‌های تزئین مواد خوراکی همچون میوه‌آرایی و سفره‌آرایی ، نقاشی، روباتیک، کارگاه خیاطی، چرم دوزی، خطاطی… در معرض دید بازدید کنندگان قرار دارد.
گفتنی است این نمایشگاه از 23 تا ۲۹ شهریور ماه در محل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فردیس واقع در شهرک 110 دایر و ورود برای عموم علاقمندان در این نمایشگاه آزاد است.


ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود