22 بهمن 1395
شماره خبر: 174458

ملت ایران زیاده گویی آمریکا راقاطعانه پاسخ داد

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

ملت ایران زیاده گویی آمریکا راقاطعانه پاسخ داد


امام جمعه شهرستان فردیس با تشکر و قدردانی از آحاد مردم که به ندای رهبری انقلاب لبیک گفتند،اظهار داشت: این مردم با حضور باشکوه خود در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن ، قاطعانه پاسخ زیاده گویی رئیس جمهوری آمریکا را دادند.
حجت الاسلام علی اکبر ایمانی در خطبه های این هفته نماز جمعه شهرستان فردیس، افزود: امروز فرزندان این مرز وبوم در سپاه، ارتش، بسیج و سایر نیروهای مسلح مقتدرانه در برابر دشمنان ایستاده اند و ملت ایران هیچ هراسی از دشمن ندارد. وی ادامه داد: آمریکایی ها ، زمانی در ایران همه کاره بودند اما طی 38 سال گذشته دست آنها از کشورمان کوتاه شده لیکن می خواهند نظام جمهوری اسلامی را تغییر دهند.
وی افزود: آنها از انقلاب و اسلام مشت محکمی خورده اند لیکن پس از جنگ تحمیلی هجمه و ناتو فرهنگی را علیه ایران اسلامی به راه انداختند تا جوانان ما را به فساد بکشانند. ایمانی اظهار داشت: آمریکایی ها با روش های مختلف به دنبال تغییر نظام در ایران بودند اما دیدند که نمی توانند این کار را انجام دهند به تعبیر خودشان اگر با ایرانی ها سرمیزمذاکره می نشینیم می خواهیم آنها را طبق چارچوب و ضوابط خود در بیاوریم تاآنها از روحیه انقلابی گری فاصله بگیرند. امام جمعه فردیس گفت: ترامپ گفته باید کاری کنیم که ایرانی ها به ما احترام بگذارند و شعار مرگ برآمریکا و اسرائیل نباشد و رفتارهایشان ضابطه مند شود. ایمانی افزود: ملت ایران هرگز شعار مرگ برآمریکا را فراموش نخواهند کرد و این رفتار نیز همین طور ادامه خواهد یافت. وی افزود: آنها می گویند این قدر شعار انقلابی ندهید و ایدئولوژیستی راه نیندازید و از مردم مظلوم فلسطین و یمن و سوریه حمایت نکنید. ایمانی گفت:دشمن به دنبال این است که جایگاه مادر و خانواده را در کشور ایران متزلزل کند رفتارها و فرهنگ غربی را از طریق شبکه های ماهواره ای القاء و توزیع مواد مخدر را در بین جوانان ترویج دهد. وی ادامه داد: دشمنان می خواهند جشن طلاق را جایگزین جشن ازدواج کنند و ارزش ها و اعتقادات دینی رااز ما بگیرند. امام جمعه فردیس گفت: دشمنان با هیچ سلاحی نمی توانند در مقابل عزم واراده ملت قهرمان ایران ایستادگی کنند.

منبع ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود