20 آبان 1392
شماره خبر: 109970

مراقب مسائل حاشیه ای تقابل خیر و شر در جامعه باشیم

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

مراقب مسائل حاشیه ای تقابل خیر و شر در جامعه باشیم


مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه استان البرز: تقابل خیر و شر در جامعه مسائل و مشکلات حاشیه ای به وجود می آورد که راه جلوگیری از آن هوشیاری و عمل به موقع است.
حجت الاسلام محمد جواد موحد در نشست مسئولین معاونتهای سیاسی نیروهای مسلح استان البرز که با حضور فرماندهان سپاههای استان ونواحی ، مسئولین حوزه نمایندگی ولی فقیه ، مسئولین عقیدتی سیاسی سپاه ونیروی انتظامی در سالن جلسات سپاه استان البرز برگزار شد با بیان اینکه همفکری بین نیروهای مسلح راهگشای بسیاری از مسائل و مشکلات استان خواهد بود گفت : برای مقابله با هجمه ها ومسائلی که دشمنان سالها است با استفاده از جامعه و جوانان را به انحراف می کشانند کار کارشناسانه ، دقیق و تبادل نظرمیان مسئولین عقیدتی و نظامی استان ضروری است.
وی افزود : باید نسبت به مسائلی که کشور و جوانان را به آسیبها ومصائب دچار نماید حساس باشیم و با برنامه عمل کنیم. مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز اظهار داشت : شرایطی که اکنون بر کشور حاکم است تقابلی است که در طول تاریخ بین خوبی و شرحاکم بوده است و تقابل بین تفکر الهی وتفکر شیطانی، برخورد عقاید و مسائل حاشیه ای را موجب شده است. وی ادامه داد: هوشیاری و عمل به موقع میتواند جامعه اسلامی و جوانان پاک نهاد ما را از

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود