26 آبان 1397
شماره خبر: 205004

حمایت از واحدهای صادرات محور عمده فعالیت شهرک های صنعتی

سپیدار‌آنلاین: گروه اقتصادی

حمایت از واحدهای صادرات محور عمده فعالیت شهرک های صنعتی


معاون پشتیبانی و صنایع انسانی شهرک های صنعتی ایران گفت: یکی از مهم ترین برنامه های شهرک های صنعتی و سازمان صنایع کوچک حمایت از واحدهای صادرات محور است.
عزیزالله قربانی در آئین گشایش نمایشگاه دستاوردهای تولیدی و صنعتی استان البرز افزود: به همین منظور با معاون اقتصادی وزیر امور خارجه نشست های موثری برگزار شد که می تواند کمک های بسیار خوبی به واحدهای صنعتی کشور کند. وی اضافه کرد: با هدف توسعه فعالیت واحدهای صنعتی و تولیدی در کشور، بخشی از هزینه های واحدهای صنعتی که برای شرکت در نمایشگاه های خارج از کشور آماده شده اند را قبول کرده ایم. قربانی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به برگزاری نمایشگاه توانمندی های تولیدی وصادراتی استان البرز گفت: برگزاری این نمایشگاه می تواند الگویی برای سایر استان های کشور باشد. بزرگترین نمایشگاه توانمندی های تولیدی و صادراتی و فرصت های سرمایه گذاری استان البرز از 26 تا 29 آبان ماه دایر است. در این نمایشگاه بیش از 100 واحد تولیدی و صادراتی، تولیدات خود را در دید عموم قرار داده اند.
هیات های تجاری 10 کشور در نمایشگاه توانمندی های تولیدی و صادراتی صنایع کوچک و متوسط البرز شرکت می کنند. عراق، افغانستان، سوریه، لبنان، ترکیه، آذربایجان و قزاقستان از جمله کشورهایی هستند که در این نمایشگاه حضور خواهند یافت. بیش از 120 واحد صنعتی و تولیدی البرز در زمینه صادرات فعالیت دارند. بیش از سه هزار و 500 واحد تولیدی و صنعتی در این استان مشغول به فعالیت هستند.

منبع ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود