22 آبان 1397
شماره خبر: 204800

239 پروانه بهره برداری در البرز صادر شد

سپیدار‌آنلاین: گروه اقتصادی

239 پروانه بهره برداری در البرز صادر شد


مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی البرز گفت: 239 پروانه بهره برداری تولیدی صنعتی از ابتدای سال جاری تاکنون دراین استان صادر شده است.
محمد امین بزازی پور فرشی افزود: از این تعداد 112 پروانه مربوط به شهرک های صنعتی دولتی و 89 پروانه برای شهرک های صنعتی خصوصی صادر شده است. وی اضافه کرد: برای این تعداد پروانه بهره برداری صادر شده 6 هزار و 162 فرصت شغلی به ثبت رسید. بزازی پور فرشی با اشاره به برگزاری نخستین نمایشگاه توانمندی های صادراتی و تولیدی البرز اظهار داشت: بیش از 100 هیات تجاری و حدود 10 کشور در این نمایشگاه که به مدت چهار روز از بیست و ششم تا بیست و نهم آبان ماه در کرج برگزار می شود شرکت می کنند. وی ادامه داد: عراق، افغانستان، سوریه، لبنان، بلاروس و روسیه از جمله کشورهایی هستند که در این نمایشگاه شرکت حضور می یابند. مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی البرز گفت: نشست سراسری فن بازار ملی به مدت 2 روز، نشست اقتصاد پویا و نشست تجاری و اقتصادی مشترک ایران و عراق و ایران و افغانستان از دیگر برنامه های جانبی این نمایشگاه است. بزازی پور فرشی ادامه داد: عمده کالاهای صادراتی در استان لوازم آرایشی، بهداشتی، سلولزی، شوینده ها، اقلام دارویی و مواد غذایی است. وی گفت: هر سفارتخانه یا بخش خارجی که در ایران مستقر است دعوتنامه ای از طریق وزارت امور خوارجه ارسال شده، همچنین برای ١٧ کشور بازدید و نشست های اقتصادی در حوزه اقتصادی تدارک دیده شده است.
مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی البرز افزود: نشست بانوان کارآفرین با حضور دکتر ابتکار معاون رئیس جمهوری نیز از دیگر برنامه های جانبی نخستین نمایشگاه توانمندی های صادراتی و تولیدی است.
وی در بخش دیگری از سخنان خود به برند سازی محصولات در استان اشاره و گفت: 128 برند صنعتی شناسنامه دار در استان وجود دارد که برای برندسازی سایر محصولات در استان نیز برنامه هایی در دستور کار است تا در یک بازه زمانی 6 ماهه تا یک ساله این برند سازی انجام شود.
«البرز سه هزارو500 واحد تولیدی صنعتی فعال دارد.»

منبع ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود