22 اسفند 1396
شماره خبر: 192952

حمایت مدیر عامل و کارکنان شرکت شهرک های صنعتی استان البرز از پویش خرید کالای ایرانی

سپیدار‌آنلاین: گروه اقتصادی

حمایت مدیر عامل و کارکنان شرکت شهرک های صنعتی استان البرز از پویش خرید کالای ایرانی


مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی استان البرز با بیان اینکه هر خرید کالای ایرانی یک‌گام موثر در ایجاد شغل برای جوانان ایرانی محسوب می شود گفت : هر ایرانی با خرید هر کالای ایرانی گامی موثر در راستای ایجاد شغل برای جوانان بر خواهد داشت.
شاهمرادي افزود: با راه اندازی پویش خرید کالای ایرانی با شعار بیايد چرخه را بچرخانیم، در واقع در پی آن هستیم که با ایجاد موجی در جامعه اعتماد به کالای ایرانی و فرهنگ خرید کالای ایرانی را ترويج نماییم.
وي تصريح كرد: صرف چاپ بنر و تراکت برای اجرایی نمودن این پویش کافی نیست و برای اینکه در جامعه تقاضای خرید کالای ایرانی را ایجاد نماییم می بایستی از خودمان و اطرافیان خودمان این فرهنگ را ترویج نماییم. لذا در اولین گام خرید کالای ایرانی را در محل کار و زندگی خود آغاز می نماییم. وی افزود اولین کاری که در راستای اجرایی نمودن این شعار انجام خواهد شد مصرف چای ایرانی در محل کار می باشد. جهانگیر شاهمرادی گفت: با توجه به اینکه چای تولیدی شمال کشور یکی از با کیفیت ترین تولیدات چای در جهان محسوب می شود متاسفانه با عدم معرفی مناسب این محصول به مردم عزیزمان تعداد زیادی از کارخانه های چای کشور به ورطه تعطیلی کشانده شده اند لذا در صورتیکه همه دستگاه های اجرایی در سطح کشور این اقدام را عملیاتی نمایند تاثیر بسیار بزرگی در احیای این صنعت رخ خواهد داد. همچنین وی پیشنهاد داد با اعطای بن خرید انواع کالای تولیدی در شهرکهای صنعتی استان نظیر پوشاک،لوازم بهداشتی، برقی و ساختمانی به کارمندان دستگاه های اجرایی استان موجی از خرید کالای تولید جوانان ایرانی در استان راه انداری شود. در پایان وی ابراز امیدواری نمود با ترویج فرهنگ خرید کالای ایرانی و هنچنین ارتقای کیفیت محصولات داخلي شاهد رونق کسب و کار درصنعت و همچنین ایجاد امنیت شغلی برای جوانان کشور عزیزمان باشیم.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود