4 دی 1393
شماره خبر: 134189

دو زبانه شدن پرتال شهرداری کرج؛ پنجره ای رو به تعاملات جهانی

سپیدار‌آنلاین: گروه یادداشت

دو زبانه شدن پرتال شهرداری کرج؛ پنجره ای رو به تعاملات جهانی


صفحه انگلیسی پرتال شهرداری کرج با حضور شهردار و جمعی از اعضای شورای برنامه ریزی این نهاد رونمایی شد؛ پنجره ای رو به تعاملات جهانی و شناساندن پتانسیل های این کلانشهر به مخاطبان جهانی.
شهردار کرج با همراهی جمعی از اعضای شورای برنامه ریزی این نهاد لحظاتی بعد از اتمام جلسه شورای برنامه ریزی مهمان پایگاه خبری شد تا از دستاورد جدید واحد روابط عمومی و بین الملل رونمایی کند؛ صفحه انگلیسی زبان پرتال مدیریت شهری کرج. بعد از کلانشهرهای تهران، مشهد و اصفهان، کرج چهارمین ابرشهر ایران اسلامی است که خود را به صفحه انگلیسی زبان مجهز کرده تا مخاطبان جهانی از چهار گوشه جهان بتوانند از طریق زبان بین المللی انگلیسی، در جریان اخبار و اطلاعات ایران کوچک قرار بگیرند و برای سفر و حتی سرمایه گذاری در این خطه ترغیب و تشویق شوند. از آنجا که زبان انگلیسی به عنوان یکی از زبان های زنده و بین المللی عصر کنونی مطرح است و به عنوان پلی برای شناخت ملل مختلف جهان از فرهنگ ها و آداب و رسوم یکدیگر مورد تایید همگان می باشد، شهرداری کرج اولویت خود را راه اندازی صفحه انگلیسی زبانِ درگاه اینترنتی خود قرار داد تا در گام های بعدی، شاهد راه اندازی صفحات عربی زبان و... نیز باشیم. اکنون مخاطبان جهانی یا علاقمندان سفر به ایران اسلامی و کلانشهر کرج می توانند با مراجعه به صفحه انگلیسی زبان پرتال شهرداری که لینک آن در آدرس karaj.ir قابل دسترسی است، از آخرین تحولات، اخبار و پتانسیل های گردشگری و سرمایه گذاری این کلانشهر مطلع شوند و با شناخت قبلی، عزم خود را برای مشارکت در اعتلای ایران کوچک و همراه شدن با مدیریت شهری در مسیر ساختن شهری جهانی، ایمن و زیبا جزم نمایند. پروژه قطار شهری، ساماندهی رودخانه کرج، احداث مجتمع های گردشگری بر روی اراضی ستاد ساماندهی، احداث مراکز اقامتی، ساماندهی کوهستان بیجی و... از جمله پتانسیل های کرج برای جذب سرمایه گذار جهانی است که تاکنون مطالبی با همین مضمون تهیه و ترجمه شده و بر روی درگاه انگلیسی زبان پرتال نشسته است. به باور کارشناسان، راه اندازی صفحه انگلیسی زبان پرتال فصل جدیدی از حیات واحد روابط عمومی و بین الملل مدیریت شهری کرج را رقم خواهد زد و قطعا با گذر از دیدگاه های سنتی و صعود به قله نگرش جهانی و تمایل به افزایش ارتباطاتِ با جهان بیرون، در آینده ای نزدیک این کلانشهر در مسیر شناخته شدن در سطح منطقه و دنیا قرار خواهد گرفت و شاهد رونق گردشگری و جلب سرمایه گذار خارجی خواهیم بود.
در این صفحه، امکان ارتباط مستقیم با شهردار کرج و ارسال پست الکترونیک از سوی مخاطبین برای این مقام ارشد اجرایی ایجاد شده است که کانال ارتباطی می تواند در آشنایی ترکاشوند با دیدگاه های مخاطب جهانی تاثیر مثبتی داشته باشد.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود