10 مرداد 1391
شماره خبر: 9639

همیشه از بازی با فولاد لذت برده‌ام

سپیدار‌آنلاین: گروه ورزشی

همیشه از بازی با فولاد لذت برده‌ام

سپیدار آنلاین: دروازه‌بان تیم فوتبال سایپای البرز گفت: فولاد خوزستان به دلیل بهره‌مندی از بازیکنان تکنیکی بازی‌های جذاب و تماشاگرپسندی را ارائه کرده و من همیشه از رقابت با این تیم لذت برده‌ام.
رحمان احمدی اظهار داشت: در فوتبال ایران چند تیم هستند که به کارهای تاکتیکی و بهره‌مندی از بازیکنان تکنیکی و توانمند اهمیت بسیاری قائل می‌شوند که یکی از این تیم‌ها فولاد خوزستان است. وی تصریح کرد: به طور کلی تیم‌های خوزستانی به دلیل اینکه در این استان بازیکنان با استعداد بسیاری حضور دارند، قدرتمند بوده و بازی‌های جذابی ارائه می‌دهند. دروازه‌بان نارنجی‌پوشان البرزی ادامه داد: لذا زمانی که به مصاف تیم‌هایی مانند فولاد می‌رویم، از بازی با حریف لذت برده و منتظر 90 دقیقه تماشایی هستیم.
احمدی در پاسخ به این پرسش که آیا سایپا توانایی کسب امتیاز در اهواز را دارد؟ گفت: تمام تیم‌های حاضر در دوره دوازدهم لیگ برتر دارای توانایی‌ها و پتانسیل‌های خوبی هستند و هیچ تیمی در این لیگ ضعیف نیست.
برای پیروزی به خوزستان می‌رویم
وی ادامه داد: حتی تیم‌هایی که امسال برای نخستین‌ بار تجربه حضور در لیگ برتر را دارند، طی 2 هفته اخیر خیلی خوب بازی کرده و ثابت کردند که برای تیم‌های بزرگ مشکل‌ساز خواهند بود. دروازه‌بان نماینده استان البرز در رقابت‌های لیگ برتر فوتبال کشورمان افزود: بنابراین سطح تیم‌های حاضر در این لیگ تا حد زیادی شبیه به هم است و نمی‌توان پیش از برگزاری بازی نتایج را پیش‌بینی کرد. احمدی‌ تاکید کرد: ما برای کسب پیروزی به مصاف فولاد می‌رویم و خوشبختانه آمادگی و توانایی لازم برای شکست دادن این تیم را داریم.
وی در پایان گفت: ما آماده برگزاری این بازی هستیم و امیدوارم مانند گذشته دیداری جذاب و تماشاگرپسند را مردم شاهد باشند. لازم به توضیح است، دیدار تیم‌های فوتبال سایپای البرز و فولاد خوزستان روز سه‌شنبه به میزبانی اهوازی‌ها برگزار خواهد شد.



منبع: خبرگزاری فارس

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود