25 تیر 1391
شماره خبر: 8907

تیم ملی بانوان هاكی برای شركت در رقابت های آسیایی آماده است

سپیدار‌آنلاین: گروه ورزشی

تیم ملی بانوان هاكی برای شركت در رقابت های آسیایی آماده است

رییس فدراسیون هاكی گفت : تیم ملی بانوان این رشته ورزشی با گذراندن یك اردوی كامل، برای رقابت های داخل سالن قهرمانی آسیا در كشور تایلند - مهرماه امسال - آماده است.
' بهرام شفیع ' افزود: مرضیه پهلوانی و طیبه نوری به ترتیب با عنوان سرمربی و مربی، هدایت اردوی تیم ملی بانوان را برعهده دارند. وی اضافه كرد: با توجه به برنامه های آموزشی و تمرینی كه برای ملی پوشان در نظر گرفته شده و سرمایه گذاری خوبی كه برای آمادگی هرچه بیشتر آنان شده، انتظار می رود بتوانند در این رقابت ها رتبه خوبی را برای كشور به ارمغان آورند. وی بیان داشت : همچنین ، شركت هاكی بازان ملی پوش آقا در رقابت های داخل سالن جام ملت های آسیا - آبان ماه سال جاری در پاكستان - و رقابت های لیگ برتر داخل سالن به صورت رفت و برگشت در شهریورماه امسال از دیگر برنامه های فدراسیون است . وی یادآورشد: تیم ملی هاكی روی چمن، بهمن ماه سال جاری به رقابت های آسیایی كره جنویی اعزام خواهد شد و هم اكنون مراحل اردوی آمادگی خود را سپری می كند و انتطار داریم بهتر از گذشته با حضوری قدرتمند ظاهر شویم و نتیجه مطلوب بگیریم .
شفیع با حضور در مجمع انتخاباتی ورزش هاكی استان البرز گفت: البرز با توجه به تنوع قومی و جمعیتی دارای توانمندی خوبی است و مسوولان ورزش بویژه رشته هاكی می توانند برای توسعه و رونق از این توانایی استفاده لازم را داشته باشند. وی افزود: ریاست فعلی هیات هاكی البرز در مدت كمتر از یكسال توانسته است این رشته ورزشی را با توجه به توانایی و ارتباط خوبی كه با جامعه و مسوولان استان دارد سامان دهی و زمینه برگزاری رقابت های لیگ و میزبانی اردوی تیم ملی را در سال گذشته داشته باشد. وی اضافه كرد: وجود سجاد اصغری و عارف محمدی ملی پوشان هاكی در البرز توانمندی این رشته ورزشی در استان را می رساند و انتظار داریم آینده خوب و موفقی را هاكی البرز داشته باشد. شفیع، در زمینه نبود اصحاب رسانه در این مجمع انتخاباتی اظهار داشت : خیلی تعجب كردم در چنین مجمع بزرگ انتخاباتی در سطح استان خبرنگاران حضور ندارند . مجمع انتخاباتی هیات هاكی استان البرز امروز در محل اداره كل ورزش و جوانان این استان بدون حضور اصحاب رسانه برگزار شد و ' محسن ربیعی ' با 14 رای كامل مجمع به عنوان رییس هیات این رشته ورزشی انتخاب و معرفی شد .



منبع: ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود