17 تیر 1391
شماره خبر: 8606

سایپا آماده حضور در رقابت‌های لیگ برتر فوتبال است

سپیدار‌آنلاین: گروه ورزشی

سایپا آماده حضور در رقابت‌های لیگ برتر فوتبال است

مهاجم جدید نارنجی‌پوشان کرجی گفت: با انجام برنامه‌های تمرینی منظم و منسجم آماده حضور در رقابت‌های لیگ برتر فوتبال هستیم.
سعید دقیقی اظهار داشت: همان طور که انتظار داشتم، فضای باشگاه سایپا از نظر استانداردها و کیفیت و امکانات بسیار خوب بوده و شرایط موجود در تیم فوتبال این باشگاه با بسیاری از تیم‌های حاضر در فوتبال ایران حتی لیگ برتر فوتبال قابل مقایسه نیست. وی تصریح کرد: در فوتبال امروز تیم‌هایی که از حاشیه دور بوده و در کار تمرینی و تاکتیکی خود تمرکز بیشتری دارند، احتمال موفقیت آنها نسبت به رقیبان افزایش یافته و خوشبختانه سایپا از این امر بهره‌مند است. مهاجم تیم فوتبال سایپای البرز ادامه داد: از سوی دیگر نگاه مدیریت و کادر فنی این تیم بر اساس اصول حرفه‌ای پایه‌ریزی شده و به همین دلیل طی سال‌های اخیر شاهد حضور تیمی تاثیرگذار در فوتبال ایران بودیم. دقیقی با تاکید بر اینکه از انتخاب خود رضایت داشته و امیدوار است با سایپا به اهداف ورزشی‌اش دست پیدا کند، گفت: هدف اصلی من حضور در تیم ملی و خدمت به کشورم است و شرایط موجود در این باشگاه برای تحقق این بسیار خوب می‌بینم.
عدم حضور در هفته‌های نخست تمرینات را با تلاش بیشتر جبران می‌کنم
وی در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه شرایط آماده‌سازی سایپا چگونه است؟ عنوان کرد: ما نخستین تیمی بودیم که تمرینات خود را آغاز کرده و تا به امروز یک اردوی آماده‌سازی در شهرکرد و چند دیدار دوستانه برگزار کرده‌ایم. مهاجم نارنجی‌پوشان کرجی یادآور شد: به دلیل اینکه من از تیم دیگری به سایپا منتقل شدم، در ابتدای تمرینات حضور نداشتم و به همین دلیل باید تلاش بیشتری در طول مدت باقی مانده تا شروع لیگ برتر داشته تا بتوانم خود را به مرز آمادگی مطلوب برسانم.
مسابقه دوستانه با نیروی زمینی ضعف‌های ما را نمایان کرد
دقیقی با اشاره به حضورش در دیدار دوستانه سایپا با نیروی زمینی که چهارشنبه گذشته برگزار شد، عنوان کرد: دیدارهای دوستانه با هدف شناخت نقاط ضعف و قوت تیم‌ها انجام شده و از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. وی تصریح کرد: در این دیدار کادر فنی با وجود اینکه تازه به جمع این تیم اضافه شدم، به من اجازه بازی داد و با زدن یک گل توانستم اعتماد کادر فنی و مجتبی تقوی را پاسخ دهم. مهاجم جوان سایپای البرز ادامه داد: اگر چه در این دیدار با نتیجه 2 بر صفر پیروز شدیم، اما مهم این است که نقاط ضعف سایپا مشخص شد و می‌توانیم تا زمان آغاز لیگ برتر برای رفع آنها برنامه‌ریزی کنیم. این بازیکن فوتبال تاکید کرد: در مورد بازی و عملکرد خودم نیز این امر صادق است و باید در فرصت اندک باقی مانده مشکلات فنی و تکنیکی که دارم را برطرف و بیشتر با مجموعه تیمی و بازیکنان هماهنگ شوم. دقیقی در پایان با ابراز رضایت از آمادگی تیم فوتبال سایپا از نظر تاکتیکی و تکنیکی اذعان داشت: امیدوارم اعتمادی که تا این لحظه کادر فنی به من داشته را در دیدارهای رسمی و حساس لیگ برتر جبران کرده و بتوانم جای خالی مهاجمان سایپا که از این تیم جدا شدند را پر کنم.



منبع: خبرگزاری فارس

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود