20 فروردین 1391
شماره خبر: 6113

باید با 5 گل فولاد را شکست می‌دادیم

سپیدار‌آنلاین: گروه ورزشی

باید با 5 گل فولاد را شکست می‌دادیم

مهاجم تیم فوتبال سایپای البرز اعلام کرد: در دیدار برابر فولاد خوزستان حداقل باید با 5 گل زمین مسابقه را ترک می‌کردیم.
سید امین منوچهری اظهار داشت: خوشبختانه در هفته‌ای اخیر سایپا عملکرد بسیار خوبی دارد و در زمین مسابقه نیز نتایج لازم را کسب کرده‌ایم. وی تصریح کرد: به عنوان نمونه در آخرین دیدار برابر فولاد خوزستان با وجود آنکه میهمان بودیم، با 2 گل به پیروزی دست یافتیم که این 3 امتیاز بسیار ارزشمند بود. این بازیکن جوان سایپای البرز ادامه داد: در دیدار برابر فولاد چندین بار شیوه بازی خود را تغییر داده و توانستیم ضمن خنثی‌سازی حملات شاگردان مجید جلالی، از اشتباهات مدافعان و دروازه‌بان فولاد استفاده کرده و 2 گل به حریف بزنیم.
منوچهری افزود: در نیمه نخست و تا اواسط نیمه دوم تمام بازی در اختیار سایپای البرز بود و فولادی‌ها علیرغم بازی کردن در خانه خود، حرفی برای گفتن نداشتند. وی در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه چرا در دقایق پایانی شرایط بازی عوض شد و نزدیک بود که نتیجه بازی تغییر کند؟ گفت: متاسفانه بازیکنان سایپا با زدن 2 گل بازی را تمام شده تصور کرده و حملات خود را کاهش دادند.
* تیر دروازه فولاد یار دوازدهم آنها بود
مهاجم سایپای البرز خاطرنشان کرد: ما در نیمه نخست باید 2 گل به فولادی‌ها می‌زدیم و در نهایت نیز حداقل باید 5 گل زمین را ترک می‌کردیم. منوچهری گفت: در این دیدار تیر دروازه به مانند یار سیزدهم فولاد عمل کرد و چندین بار توپ‌های ما به تیر خورد، از سوی دیگر آمادگی دروازه‌بان فولاد منجر شد که تمام توپ‌های ما به گل تبدیل نشود. وی افزود: با وجود بدشانسی‌هایی که در این دیدار آوردیم، باز هم به هدف نهایی خود یعنی کسب 3 امتیاز دست یافتیم.
* راه‌آهن را در کرج شکست می‌دهیم
منوچهری درباره دیدار بعدی تیمش برابر راه‌آهن تهران گفت: شاگردان علی دایی شرایط بدی در جدول داشته و تنها برای برد در مسابقات حاضر می‌شوند. بنابراین بازی سختی در پیش داریم، اما اجازه نمی‌دهیم راه‌آهن از کرج با امتیاز خارج شود. دیدار تیم‌های سایپای البرز و فولاد خوزستان از هفته بیست و نهم رقابت‌های لیگ‌برتر فوتبال کشورمان روز هجدهم فروردین در اهواز برگزار و با نتیجه 2 بر یک به سود البرزی‌ها پایان یافت.



منبع: خبرگزاری فارس

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود