20 فروردین 1391
شماره خبر: 6108

ستاد سلامت باشگاهها در هیات پزشکی ورزشی تشکیل می شود

سپیدار‌آنلاین: گروه ورزشی

ستاد سلامت باشگاهها در هیات پزشکی ورزشی تشکیل می شود

سپیدار آنلاین: بهروز منتقمی مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز در راس هیاتی از مدیران ستادی از امکانات و تجهیزات هیات پزشکی ورزشی استان البرز بازدید و در جلسه هیات رئیسه این هیات شرکت کرد.
بنا به گزارش روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان البرز، در این برنامه بهروز منتقمی از سالن نوتوانی هیات، اتاق فیزیوتراپی ، کلاس آموزشی و اتاقهای مالی ، پذیرش و دبیرخانه امور بیمه و امکانات و تجهیزات آن بازدید به عمل آورد و با کارکنان هیات پزشکی ورزشی به گفتگو پرداخت و سپس در جلسه هیات رئیسه حضور یافت، در این جلسه دکتر اردیبهشت به گزارشی از فعالیت های هیات و 7 کمیته فعال آن پرداخت. دکتر اردیبهشت در ادامه به بیان فعالیتهای هیات پرداخت و افزود: فعالیت های هیات ماحصل تلاش اعضاء کمیته ها و هیات رئیسه است و هیات پزشکی ورزشی تلفیقی اس از متخصصان و نیروهای علمی که با توان بسیار خوبی به فعالیتش ادامه می دهد و این هیات در سال گذشته بالغ بر 124 هزار نفر را در استان تحت پوشش بیمه ورزشی قرار داده است. بهروز منتقمی مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز پس از استماع گزارشی اعضای هیات رئیسه به سخنانی در خصوص فعالیتهای هیات پرداخت و رهنمودهای لازم را ارائه داد و افزود: هیات پزشکی ورزشی استان خوشبختانه در طول سالهای اخیر فعالیت خوبی داشته و خود کفا شده است و این خود کفایی در کمتر از یکسال از عمر استان شدن ورزشی کرج قابل تحسین است و اکنون باید روند کنونی حفظ شده و با یک برنامه ریزی صحیح و مدون به وضعیت بهتری رهنمون گردد.
بهروز منتقمی در ادامه افزود: اداره کل ورزش و جوانان استان البرز از تشکیل ستاد سلامت باشگاهها در هیات پزشکی ورزشی حمایت می کند و هیات پزشکی ورزشی با ید نشستها ی مختلفی را با مربیان و .... برگزار کند تا مربیان ما ازلحاظ آموزشهای مختلف کمک های اولیه و ... به آگاهیهای لازم دست یابند.


ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود