19 بهمن 1390
شماره خبر: 4818

روند اجرای طرح ایران ویژن در البرز بررسی شد

سپیدار‌آنلاین: گروه ورزشی

روند اجرای طرح ایران ویژن در البرز بررسی شد

نایب رئیس هیئت فوتبال استان البرز و دبیر ستاد طرح ایران ویژن استان البرز از نشست باشگاه‌های فعال استان البرز با کارشناسان اعزامی آکادمی فوتبال ایران خبر داد.
بهروز یمینی اظهار داشت: با گذشت چند ماه از اجرای طرح مقدماتی آسیاویژن (ایران ویژن) در استان البرز روند کار با حضور مسئولان آکادمی فوتبال استان البرز مورد بررسی قرار گرفت و در قالب نشستی مشترک آخرین دستورالعمل‌های طرح به اطلاع مدیران و سرپرستان باشگاه‌های استان رسید. وی تصریح کرد: کارشناسان آکادمی در این نشست مشترک آخرین ضوابط طرح را مطرح کردند و از باشگاه‌های فعال استان خواستند به سمت استاندارد سازی و حرفه‌ای شدن گام بردارند. یمینی با اشاره به استقبال خوب باشگاه‌ها از این نشست گفت: حضور اکثر مدیران تیم‌های فعال استان نشان داد آنها علاقمند به اجرا شدن طرح در استان هستند و آن را برای توسعه فوتبال استان البرز موثر می‌دانند که این اتفاق بسیار فرخنده‌ای است و می‌تواند به اجرای شایسته طرح کمک شایانی کند.
* ظرفیت بالای استان برای همکاری با کنفدراسیون فوتبال آسیا
نایب رئیس هیئت فوتبال استان البرز با بیان این که ظرفیت‌های فوتبال استان برای اجرای طرح آسیاویژن بالا است، اظهار داشت: البرز از جمله استان‌هایی است که در صورت اجرای این طرح می‌تواند در قالب حمایت‌های کنفدراسیون فوتبال آسیا به رشد خوبی دست یابد و من امیدوارم با توجه به علاقمندی اعضای ستاد ایران ویژن استان به ویژه استاندار و شهردار کرج این طرح مقدماتی هر چه سریع‌تر پایان یافته و البرز مجوز ورود به جمع استان‌های تحت پوشش کنفدراسیون فوتبال آسیا در طرح اصلی آسیاویژن را پیدا کند.



منبع: خبرگزاری فارس

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود