28 مهر 1390
شماره خبر: 2223

پیگیری جدی طرح ایران ویژن در البرز

سپیدار‌آنلاین: گروه ---

پیگیری جدی طرح ایران ویژن در البرز

دبیر ستاد ایران ویژن فوتبال استان البرز گفت: برای تحقق اهداف و برنامه‌های طرح ایران ویژن، استان البرز فعالیت‌ها و اقدامات مناسب و مثبتی انجام داده است.
بهروز یمینی اظهار داشت: بر اساس طرح کلی آسیا ویژن و اقداماتی که در قالب پیشرفت فوتبال در ایران انجام شده است، تمام استان‌های دارای این رشته ورزشی باید تمهیداتی را انجام دهند.
وی افزود: ثبت تیم‌های فوتبال فعال و حرکت در چارچوب برنامه‌های توسعه‌ای طراحی شده از جمله اهداف طرح ایران ویژن در استان البرز است که خوشبختانه این طرح با جدیت در حال پیگیری است.
این مسئول ورزشی افزود: به طور قطع با اجرای صحیح، دقیق و سریع طرح ایران ویژن در تمام استان‌های کشور از جمله البرز، به زودی شاهد رشد چشم‌گیر فوتبال ایران خواهیم بود.
یمینی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه اجرای طرح ایران ویژن در البرز در چه مرحله‌ای قرار دارد، گفت: بر اساس قوانین تمام تیم‌های استان فعال در استان البرز باید مدارک و مستندات فعالیت خود را به دبیرخانه ستاد اجرایی این طرح ارائه کنند.
وی ادامه داد: برای تضمین اجرای این قانون مصوب شده است که هر تیمی که در این طرح شرکت نداشته و مدارک خود را به ستاد طی مدت یک ماه ارائه نکند، حق فعالیت‌ نخواهد داشت.
دبیر ستاد ایران ویژن فوتبال استان البرز افزود: تا این لحظه حدود 50 درصد از تیم‌های حاضر در رقابت‌های مختلف استان البرز در این طرح مشارکت داشته‌اند و تاکید کرده‌ایم که باقی تیم‌ها نیز باید در کمتر از یک ماه آینده اقدام به ثبت مدارک و مستندات خود در ستاد کنند.
یمینی گفت: عدم اجرای کامل طرح ایران ویژن در استان البرز تنها به یک و یا چند تیم ضربه نمی‌زند و موجب می‌شود که کل فوتبال استان از حضور در رقابت‌های کشوری حذف شوند.
وی در پایان گفت: خوشبختانه اقدامات مناسبی برای اجرای این طرح مهم که منجر به رشد فوتبال البرز می‌شود، انجام شده و ما با جدیت پیگیر کارهای باقیمانده هستیم.





منبع : خبرگزاری فارس

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود