19 بهمن 1390
شماره خبر: 4815

باز هم به حق خود برابر استقلال نرسیدیم

سپیدار‌آنلاین: گروه ورزشی

باز هم به حق خود برابر استقلال نرسیدیم

مهاجم جوان تیم فوتبال سایپای البرز گفت: متاسفانه با وجودی که 90 دقیقه در برابر استقلال کنترل بازی را در دست داشتیم، نتوانستیم به حق خود دست‌ یابیم.
سید امین منوچهری اظهار داشت: در دیدار رفت برابر استقلال بر اثر یک اشتباه گل خوردیم و همین اشتباه موجب شکست ما در این بازی شد. وی تصریح کرد: یکی از دلایل اصلی شکست ما برابر استقلال در بازی رفت عدم استفاده از موقعیت‌های خوب گل‌زنی بود و پس از بازی مربیان تاکید داشتند که چون گل نزدیم، بازی را واگذار کردیم.
* برای شکست استقلال هم‌قسم شده بودیم
مهاجم تنها نماینده استان البرز در رقابت‌های لیگ‌برتر ادامه داد: ما برای جبران نتیجه بازی رفت هم‌قسم شده بودیم و در این دیدار نیز تیم برتر میدان سایپا بود. منوچهری گفت: بازی را خیلی خوب شروع کرده و مزد برتری خود را نیز با زدن دو گل گرفتیم، اما متاسفانه تجربه و حرفه‌ای بودن استقلالی‌ها باز هم به کمک این تیم آمد.
* جوانی سبب شد نتوانیم استقلال را در خانه خود شکست دهیم
وی تاکید کرد: ما تیم جوانی داریم و این در حالیست که استقلالی‌ها از بازیکنان با تجربه بسیاری سود می‌برند و همین تجربه باز هم به کمک آنها آمد. منوچهری افزود: ما باید در این بازی پیروز می‌شدیم اما متاسفانه به دلیل کم‌تجربه بودن و تا حدودی بدشانسی در نهایت با تساوی زمین را ترک کردیم. وی در پایان اظهار داشت: البته کسب تساوی در برابر تیمی که برای قهرمانی می‌جنگد، آن هم در خانه حریف کار کوچکی نیست و به طور کلی ما از نتیجه راضی هستیم.



منبع: خبرگزاری مهر

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود