15 بهمن 1390
شماره خبر: 4674

برگزاری دوره آنالیز فوتبال با حضور مجید جلالی

سپیدار‌آنلاین: گروه ورزشی

برگزاری دوره آنالیز فوتبال با حضور مجید جلالی

مسئول کمیته آموزش و مربیان هیئت فوتبال استان البرز گفت: با حضور مجید جلالی رئیس کانون مربیان فوتبال ایران و سرمربی فعلی فولاد خوزستان نخستین دوره آنالیز فوتبال در استان البرز برگزار می‌شود.
منصور بیک‌وردی با بیان اینکه با حضور مجید جلالی رئیس کانون مربیان فوتبال ایران و سرمربی فعلی فولاد خوزستان نخستین دوره آنالیز فوتبال در استان البرز برگزار می‌شود، افزود: این دوره با مسئولیت کمیته آموزش و مربیان هیئت فوتبال استان و بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی کرج در تاریخ چهارم اسفندماه در تالار اجتماعات دانشگاه آزاد این شهرستان برگزار می‌شود. وی افزود:‌ مربیان فعال استان در سطوح مختلف در این دوره آموزشی حضور خواهند داشت و تلاش می‌کنیم از نظر کیفی دوره آنالیز فوتبال که به میزبانی استان البرز برگزار می‌گردد،‌ از سطح بالایی برخوردار باشد.
* برگزاری شش دوره مربیگری در 10 ماهه نخست سال 90
وی در ادامه به دوره‌های آموزشی برگزار شده توسط هیئت فوتبال استان البرز طی سال‌جاری اشاره کرد و گفت: از مجموع دوره‌های اختصاص یافته از سوی فدراسیون به استان البرز تاکنون شش دوره برگزار شده و تا پایان سال دو دوره مربیگری فوتسال و یک دوره درجه C فوتبال نیز برگزار خواهد شد. این مسئول ورزشی خاطرنشان کرد: ضمن آنکه دو دوره آموزشی نیز برای دانشگاه‌های استان البرز در سطح درجه C برگزار خواهد شد. بیک‌وردی در پایان گفت: دوره مربیگری پیشرفته دروازبانی تنها دوره‌ای است که طی سال‌جاری نتوانستیم آن را در استان البرز برگزار کنیم، با این حال تلاش خواهیم کرد در سال آینده این دوره را برگزار و زمینه حضور مربیان دروازبان استان را در آن فراهم کنیم.



منبع: خبرگزاری فارس

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود