17 دی 1390
شماره خبر: 3746

هفت تكواندو كار استان البرز به اردوی آمادگی تیم ملی دعوت شدند

سپیدار‌آنلاین: گروه ورزشی

هفت تكواندو كار استان البرز به اردوی آمادگی تیم ملی دعوت شدند

هفت بانوی تكواندوكار استان البرز در گروه سنی جوانان و بزرگسالان در مسابقات انتخابی تیم ملی كه به تازگی در تهران برگزار شد، برای حضور در رقابتهای برون مرزی آلمان و ویتنام به اردوی آمادگی تیم ملی دعوت شدند.
نایب رییس هیات تكواندو استان البرز گفت: نیلوفر شمس، سمانه شش پری، فاطمه نعمتی، ندا فرهود، نفیسه مخلصی، راحله آسمانی و زهرا مظفری ورزشكاران البرزی دعوت شده به این اردو هستند.
' زهرا افتخاری ' افزود: دعوت از این تكواندوكاران به اردوی آمادگی تیم ملی بیانگر توانمندی تكواندوكاران استان البرز است كه توانسته اند در عرصه های ملی بدرخشند. وی یادآورشد: در مرحله دوم انتخاب تیم ملی بانوان تكواندو كار گروه سنی جوانان و بزرگسالان 52 ملی پوش در خانه تكواندو تهران به رقابت پرداختند كه 19 نفر به مرحله اول اردوی تیم ملی دعوت شدند. وی گفت : این تكواندو كاران پس از كسب آمادگی های لازم اوایل اسفند ماه امسال به مسابقات بین المللی آلمان و نیمه دوم اردیبهشت ماه سال آینده به مسابقات آسیایی ویتنام اعزام می شوند. افتخاری بیان داشت: با توجه به آموزش ها و تمرینات مستمر انجام شده و در دست اجرا انتظار داریم تكواندو كاران استان البرز در قالب تیم ملی در مسابقات یاد شده رتبه خوبی را برای كشور و استان به ارمغان آورند. وی یادآورشد: مهرو كمرانی به عنوان كمیته فنی و مربی تیم ملی از استان البرز در كنار چونگ یون چانگ سرمربی كره ای هدایت تیم ملی تكواندو و اردوی آمادگی را برعهده دارند. وی تصریح كرد: افسانه معینی شیرازی و معصومه مجیدی وش و مهناز صنایع پرور از جمله داوران استان البرز بودند كه رقابتهای یاد شده را قضاوت كردند. استان البرز اكنون با بیش از 15 هزار تكواندو كار كه نیمی از آنان را بانوان تشكیل می دهند ، از قطب های تكواندو كشور محسوب می شود.
همچنین استان البرز دارای 30 ملی پوش و 180 داور تكواندو است كه 70 نفر آنان را بانوان تشكیل می دهند كه چهار نفر از این داوران در بخش آقایان و یك نفر در بخش بانوان دارای رتبه داوری بین المللی هستند.



منبع: ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود