3 دی 1390
شماره خبر: 3202

مسابقات انتخابی تیم شطرنج بانوان البرز برگزار شد

سپیدار‌آنلاین: گروه ورزشی

مسابقات انتخابی تیم شطرنج بانوان البرز برگزار شد

مسابقات انتخابی تیم شطرنج بانوان استان البرز رده های سنی مختلف برای شركت در رقابتهای كشوری در سالن شطرنج مجموعه ورزشی شهید كیانپور كرج برگزار شد.
رییس هیات شطرنج استان البرز گفت : در این رقابتها 60 شطرنجباز در رده های سنی زیر هشت ، 10، 12 ، 14 و 18 سال به مدت سه روز با هم به رقابت پرداختند.' محمدرضا اسدالهی ' افزود: در نتیجه این مسابقات رزا رهبر، گیلدا ترابی به ترتیب رتبه اول دوم زیر هشت سال ، آناهیتا زاهدی فر ، كوثر میرزاپور و نیكافیض غمگین اول تا سوم زیر 10 سال و هلیا بهاور ، غزاله تراكمه و هستی حیدری رتبه اول تا سوم زیر 12 سال را كسب كردند.
وی یادآورشد: در گروه سنی زیر 14 سال كیمیا طاهری ، عسل جعفری و فاطمه سلطان محمدی به ترتیب رتبه اول تا سوم شدند و گروه سنی زیر 18 سال فاطمه فقیری ، كوثر جعفری و زهرا غفاری به ترتیب مقامهای اول تا سوم را به خود اختصاص دادند. اسدالهی بیان داشت : داوری این رقابتها كه در پنج دور به روش سویسی انجام شد را سپیده اسكندری بر عهده داشت. به گفته وی ، نفرات برتر این مسابقات در قالب تیم استان البرز به رقابتهای كشوری كه بهمن ماه سال جاری در استان مازندران برگزار خواهد شد، اعزام می شوند. وی گفت : با توجه به توانمندی بانوان شطرنجباز رده سنی مختلف این استان و انجام برنامه های آموزشی و تمرینات مستمر ، انتظار است در رقابتهای كشوری رتبه خوبی نصیب البرز شود. اسدالهی یادآور شد: سال گذشته در مسابقات كشوری آناهیتا زاهدی در گروه سنی زیر هشت سال رتبه سوم و ماندانا رضایی و نگار رشوند در گروه سنی زیر 12 سال به ترتیب رتبه دوم و سوم را از البرز كسب كردند.
استان البرز دارای چهار هزار ورزشكار در رشته شطرنج است كه 40درصد آنان را بانوان تشكیل می دهند.



منبع: ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود