23 آذر 1390
شماره خبر: 2912

برای برگزاری مسابقات 200 هزار تومان بودجه داشتیم

سپیدار‌آنلاین: گروه ورزشی

برای برگزاری مسابقات 200 هزار تومان بودجه داشتیم

رئیس هیئت شطرنج استان البرز با انتقاد از عدم همکاری شورای شهر، شهرداری کرج و مسئولان استان البرز در برگزاری مسابقات بین‌المللی شهید فهمیده خواستار توجه بیشتر مسئولان به ورزش استان البرز شد.
محمدرضا اسدالهی افزود: یک ماه پیش از برگزاری نخستین دوره جام بین‌المللی شهید فهمیده طی نامه‌ای از شورای شهر و شهرداری کرج درخواست کمک مالی کردیم. وی افزود: متاسفانه پس از پیگیری‌های فراوان و مذاکره با مسئولان و افراد مختلف در عین ناباوری تنها با کمک 200 هزار تومانی شهرداری مواجه شدیم و در پاسخ به اعتراض ما اعلام کردند به دلیل محدودیت‌های مالی توان کمک بیشتری نداریم.
این مسئول ورزشی ادامه داد: این در حالی بود که هزینه برگزاری و جوایز نفرات برتر بالغ بر شش میلیون تومان بود که میزان کمک شهرداری به هیچ عنوان دردی از ما دوا نمی کرد. اسدالهی با بیان اینکه دوستان در شورای شهر و شهرداری می‌توانستند از همان ابتدا جواب منفی به درخواست ما بدهند گفت: پس از هفته‌ها مکاتبه و بالا و پایین رفتن در ساختمان شورای شهر و شهرداری کرج با این برخورد مواجه شدیم و چه خوب بود از همان ابتدا پاسخ نهایی را به ما می‌دادند تا حداقل با ارگان دیگری مذاکره می‌کردیم. رییس هیئت شطرنج استان البرز در ادامه اظهار داشت: سال گذشته نیز برای تجهیز سالن شطرنج مهرشهر کرج از شورا و شهرداری درخواست کمک کردیم، اما در نهایت چیزی جز تعدادی میز و صندلی مستعمل و یک سیستم رایانه از کارافتاده، تجهیزات و اعتبارات دیگری نصیب هیئت شطرنج نشد.
آغاز لیگ برتر شطرنج استان البرز از 25 آذرماه
رئیس هیئت شطرنج استان البرز در بخش دیگری از این گفت‌وگو و در پاسخ به سوال خبرنگار فارس در کرج درباره زمان برگزاری مسابقات استانی از آغاز نخستین دوره لیگ شطرنج استان البرز از 25 آذرماه خبر داد.
اسداللهی افزود: این رقابت‌ها با حضور 15 تیم و طی نه هفته برگزار می‌شود و قهرمان این رقابت‌ها به لیگ کشور اعزام خواهد شد. وی محل برگزاری مسابقات فوق را سالن شهید کیانپور عنوان کرد و گفت: در این دوره چهره‌های مطرح استان البرز از جمله آرش روغنی، رضا مشاطان، هوتن اتحادی و نوید مکوندی در قالب تیم‌های مختلف حضور دارند.



منبع: خبرگزاری فارس

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود