12 دی 1391
شماره خبر: 17717

با هیات های متخلف برخورد می کنیم

سپیدار‌آنلاین: گروه ورزشی

با هیات های متخلف برخورد می کنیم


سپیدارآنلاین: مسئول پایگاه قهرمانی اداره کل ورزش و جوانان البرز گفت: با هیات های متخلف ورزشی در این استان برخورد می کنیم.
گروهی از ورزشکاران یک رشته ورزشی از دخالت یک مسئول سالن در امور هیات و زدن مهر و امضا به جای رئیس هیات خبر دادند. داوود عزیزی سه در این خصوص اظهار کرد: تا به امروز گزارشی در این مورد به اداره کل نشده است و درصورت چنین عملی به شدت با آنها برخورد خواهیم کرد. مسئول بازرسی هیات های ورزشی استان البرز افزود: اگر مدرکی دارند که یک مسئول سالن در امور هیات دخالت می کند، به جای رییس هیات نامه بزند و یا آن را مهر و امضاء کند، آن را بیاورند تا برخوردهای لازم را انجام دهیم. عزیزی درباره شدت و نوع برخورد نیز اظهار کرد: به طور حتم به مسوول سالن می گوییم کار تو فقط نظارت بر سالن است و نباید در دیگر امور دخالت کنی!. یکی از وظایف ادارات کل ورزش و جوانان نظارت مستمر و دقیق بر عملکرد هیات های ورزشی زیر مجموعه خود است، اما شواهد نشان می دهد که این مهم در البرز ناکافی بوده و همین امر زمینه ساز بروز تخلفاتی از سوی برخی هیات ها شده است. در یکی از هیات های توپی استان البرز یک مسئول سالن که سمتی در هیات مذکور ندارد، به جای رئیس هیات، کارهای انتخاب مربی، اعزام تیم به رقابتهای کشوری را انجام داده و حتی به جای رئیس نامه های اداری را نیز مهر و امضاء می کند.
برای این موضوع باید از مسئولان ورزش البرز گلایه کرد که چرا نظارتی بر روی هیات های خود ندارد.
سوالی که اینجا مطرح می شود این است که، چرا رییس این هیات که آشنایی چندانی به رشته تحت هدایت خود نیز ندارد و تمام تمرکزش بر روی یک رشته دیگر است چگونه به این سمت منصوب شده و فرد دیگری تمام کارهای هیات را انجام می دهد و سمتی نیز در آن هیات ندارد. آیا غیر از این می توان نتیجه گرفت که در ورزش استان البرز شایسته سالاری کم رنگ شده و جای خود را شاید به رابطه بازی داده و هرکسی که رابطه قوی تری با مسئولان داشته باشد جایگاه بهتری خواهد داشت؟ فردی که آشنایی چندانی به رشته تحت مدیریت خود ندارد چگونه می تواند برنامه ریزی درستی داشته باشد و رشته تحت امر خود را به سر منزل مقصود برساند. تاسف آورتر این است افرادی که در این رشته استخوان خرد کرده اند خاموش نشسته و منزوی شده اند و اعتراضی نیز نمی کنند. هدف از این نوشته زیر سوال بردن زحمات و تلاش های مسوولان و دست اندرکاران ورزش البرز نیست، چرا که شاهد توسعه و حضور موفق برخی ورزشکاران استان در رقابت های کشوری، آسیایی و جهانی هستیم.






منبع:ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود