16 اسفند 1395
شماره خبر: 175731

اعزام 10 هزار نفری البرزی ها به سرزمین نور

سپیدار‌آنلاین: گروه ورزشی

اعزام 10 هزار نفری البرزی ها به سرزمین نور


مسئول اردویی سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز گفت که اعزام عمومی این استان به تعداد 10 هزار نفر به اردوهای راهیان نور از 25 اسفند ماه آغاز می شود.
احمد فلاح مراد افزود: این اعزام ها که از صبح 25 اسفند ماه آغاز می شود، روزانه یک کاروان به استعداد 10 تا 12دستگاه اتوبوس خواهد بود. وی اظهار داشت: 3 مکان برای استقرار عاشقان سرزمین نور در مناطق مرزی جنوب کشور پیش بینی شده است . وی گفت: قرار است کاروان های راهیان نور استان البرز در ایام نوروز در 3 اردوگاه شهید کلهر در اندیمشک، شهید مسعودیان در اهواز و حسینیه شهید رضا ایزدیار در خرمشهر استقرار یابند. فلاح مراد اظهارداشت: علاوه براین افراد، پیش بینی می شود طبق روال سال های گذشته، حدود 3 هزارو500 نفر از مردم استان با خودروهای شخصی به صورت خانوادگی به این مناطق سفر کنند.
***اعزام 17 هزار نفر از ابتدای سال تا کنون
فلاح مراد به اعزام کاروان های راهیان نور از ابتدای سال جاری تا کنون اشاره کرد و افزود: از ابتدای فروردین ماه سال جاری تا کنون 17 هزار نفر به مناطق عملیاتی غرب و جنوب کشور اعزام شده اند که 9هزار نفر آنان را دانش آموزان تشکیل می دهند. وی با بیان اینکه 3 هزار و 600 نفر از این افراد به مناطق غرب کشور اعزام شده اند، اضافه کرد: اعزام دانشجویان استان از هشتم اسفند ماه آغاز که تا 25 اسفند ماه ادامه می یابد.
***پایان ساخت اردوگاه راهیان نور البرز تا خردادماه 96
مسئول اردویی سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز گفت: عملیات ساخت سومین اردوگاه راهیان نور استان در مجموعه اردوگاهی شهید باکری خرمشهر که از فروردین ماه سال گذشته آغاز شده بود، با پیشرفت 70 درصدی تا خرداد ماه سال آینده به بهره برداری خواهد رسید. وی افزود: این اردوگاه در زمینی به مساحت 2 هکتار در مجموعه اردوگاهی شهید باکری در خرمشهر در حال ساخت است که هزینه ی ساخت این اردوگاه را شهرداری کرج بر عهده گرفته است. وی بیان داشت: هزینه ی ساخت این اردوگاه 90 میلیارد ریال تعریف شده ولی پیش بینی می شود که تا پایان ساخت آن 130 میلیارد ریال هزینه شود.
فلاح مراد گفت: در مجموعه اردوگاهی شهید باکری 16 استان در حال ساخت اردوگاه هستند که بعضی از آنان به پایان رسیده است. وی اضافه کرد: اردوگاه استان البرز شامل دو سالن خوابگاهی، غذاخوری، آشپزخانه صنعتی، یک حسینیه بزرگ و 6 سوئیت برای عوامل اجرایی است که به صورت استاندارد ظرفیت پذیرش یک هزار نفر را دارد ولی امکان افزایش پذیرش تا 2 هزار نفر را نیز دارد.

منبع ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود