19 اردیبهشت 1395
شماره خبر: 162563

مسابقات کشوری دوچرخه سواری «کوهستان» در البرز برگزار می‌شود

سپیدار‌آنلاین: گروه ورزشی

مسابقات کشوری دوچرخه سواری «کوهستان» در البرز برگزار می‌شود


مسئول کمیته کوهستان هیئت دوچرخه سواری استان البرز گفت: مسابقات دوچرخه سواری کوهستان قهرمانی کشور با حضور برترین های این رشته ورزشی در کرج برگزار می شود.
افشین رمضانی اظهار کرد: در حال بررسی مکان برگزاری مسابقات هستیم و به زودی با حضور مسئولان فدراسیون زمان و مکان دقیق برگزاری آن مشخص می شود. وی افزود: این رقابت ها در رده سنی جوانان و بزرگسالان در دو بخش آقایان و بانوان برگزار می شود و شرکت کنندگان در دو رشته «دانهیل» و«کراس کانتری» با هم رقابت می کنند. رمضانی با بیان اینکه البرز همواره سکوهای برتر این رقابت ها را در اختیار داشته است گفت: فعالیت آموزشی باشگاه ها موجب شده است ما در بخش کوهستان نفرات خوبی را در تیم های ملی داشته باشیم. وی تصریح کرد: در حال حاضر ۲۵ ورزشکار در بخش کوهستان در استان به شکل حرفه ای مشغول به فعالیت هستند و برای مسابقات کشوری به احتمال زیاد انتخابی برگزار خواهیم کرد.
ثبت رکورد صعود از دماوند به خزر در مرداد
رمضانی که رکورد صعود با دوچرخه به کوه دماوند را در اختیار دارد به برنامه جدید خود اشاره کرد و افزود: سال گذشته مسیر دریای خزر به کوه دماوند را در یک روز انجام دادم و حدنصاب جدیدی را در این بخش به جای گذاشتم. وی خاطرنشان کرد: پیش از این یک گروه بین المللی توانسته بود این مسیر را در ۶ روز طی کند و به نوعی این رکورد من برای کارشناسان دوچرخه سواری بسیار تعجب آور بود. رمضانی افزود: برای مردادماه امسال در نظر دارم این برنامه را به شکل برعکس از قله دماوند تا دریای خزر انجام دهم و زمان اجرای آن نیز ۸ ساعت خواهد بود. وی در پایان گفت: در حال برنامه ریزی اجرای این برنامه هستیم و امیدوارم با همکاری ارگان های مرتبط به شکل با کیفیتی به اجرا در آید.

منبع مهر

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود