22 اسفند 1394
شماره خبر: 160217

تعداد فعالان کاراته البرز از مرز ۱۵ هزار نفر گذشت

سپیدار‌آنلاین: گروه ورزشی

تعداد فعالان کاراته البرز از مرز ۱۵ هزار نفر گذشت


دبیر هیئت کاراته استان البرز گفت: تعداد فعالان کاراته البرز در سال جاری از مرز ۱۵ هزار نفر گذشت و ما ازحیث تعداد کاراته کار به جمع سه استان اول کشور رسیده ایم.
محمد کاظمی اظهارکرد: فعالیت ۴۵ سبک و حضور ۱۵ هزار کاراته کار فعال در البرز این استان را در زمره مناطق پیشرو کشور قرار داده است و با توجه به نتایج حاصله و نوع عملکرد پیش بینی می شود در ارزیابی فدراسیون به مانند سال های اخیر باز هم در جمع استان های برتر کشور جای بگیریم. وی افزود: در ۶ ماهه اول امسال در ارزیابی اعلام شده از سوی فدراسیون جایگاه اول را داشتیم و امیدوارم این عنوان برای نیمه دوم سال هم تکرار شود.
مدال آوری در مسابقات جهانی امیدها
دبیر هیئت کاراته استان البرز با اشاره به مدال آوری میعاد یاری در مسابقات امیدهای جهان گفت: وی در سخت ترین رده سنی کاراته موفق به کسب مدال برنز برای این استان شد و افتخاری ارزشمند را رقم زد. وی تصریح کرد: البته در بخش ملی امسال اتفاق ناخوشایندی برای این استان رخ داد و با استعفای ۵ مربی البرزی از کادرفنی تیم های ملی فرصت حضور بیشتر کاراته کاهای این استان در تیم های ملی سلب شد واز این بابت لطمه زیادی خوردیم. وی توسعه کاراته به شهرهای مختلف استان وتمرکز زدایی را یکی دیگر از برنامه های هیئت کاراته البرز در سال جاری عنوان کرد و گفت: امسال بخش اعظمی از مسابقات به شهرستان ها واگذار شد و به نوعی بیشتر کارهای اجرایی را به سطح استان تفویض کردیم ضمن آنکه در سال ۹۴ هیئت شهرستان کرج به شکل مستقل فعال شد.
تداوم فعالیت خانه کاراته البرز
کاظمی تداوم فعالیت خانه کاراته را به عنوان یکی از اتفاقات خوب سال ۹۴ عنوان کرد و گفت: به مدد حمایت های مدیرکل ورزش استان امسال سالن بعثت به عنوان پایگاه کاراته استان در اختیارمان باقی ماند و ما را از یک دلمشغولی بزرگ نجات داد. وی خاطرنشان کرد: این سالن در طول سال میزبان اردوها و برنامه های هیئت استان است و یکی از ارکان موفقیت ورزشکاران ما محسوب می شود. وی در پایان افزود: تلاش ما در سال اینده حضور موثرتر در کاراته کشور است و بر این اساس شرکت تیم های منتخب استان درلیگ سبک های آزاد را هدف گذاری کرده ایم در عین حال موضوع آموزش و تقویت بنیه فنی مربیان در دستور کار این هیئت ورزشی قرار دارد.

منبع ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود