22 دی 1394
شماره خبر: 156381

توجه به مباحث آموزشی و علمی موجب پویایی و رشد هیئت های ورزشی رزمی می شود

سپیدار‌آنلاین: گروه ورزشی

توجه به مباحث آموزشی و علمی موجب پویایی و رشد هیئت های ورزشی رزمی می شود


علی رشیدی در مجمع سالانه هیئت ورزش های رزمی استان البرز، با تاکید بر لزوم توجه به مباحث آموزشی و علمی، این مهم را موجب پویایی و رشد هیئت های ورزشی رزمی ارزیابی کرد.
علی رشیدی دبیر فدراسیون ورزش های رزمی با حضور در مجمع هیئت استان البرز ضمن اشاره به اهمیت مباحث آموزشی اظهار کرد: مسئله ای که باعث پویایی و رشد رشته های مختلف ورزشی خصوصا رزمی می شود، مباحث مربوط به آموزش و پرورش علمی و صحیح ورزشکاران، داوران و مربیان است. وی افزود: حرکت استان البرز به سمت ایجاد و راه اندازی یک فضای تخصصی برای ورزش های رزمی ضروری است. سیدعلی رشیدی ادامه داد: با توجه به حجم فعالیت های استان البرز و تعدد سبک ها در این استان باید در یک همکاری مشترک میان مسئولان استان زمینه ایجاد خانه ورزش های رزمی فراهم شود.
وی با بیان اینکه حرکت به سمت درآمدهای پایدار یک ضرورت برای هیئت های استانی است گفت: جذب حامیان مالی و کمک گرفتن از صاحبان کالا و خدمات باید به شکل جدی در دستور کار قرار گیرد و در این بخش بانوان هم باید سهمی ویژه داشته باشند. دبیر فدراسیون ورزش های رزمی از اجرای طرح صدور کارت عضویت برای فعالان رزمی در کشور خبرداد و گفت: در این طرح بخشی از درآمد حاصله از حق عضویت ها به استان ها تعلق خواهد گرفت. وی تصریح کرد: حرکت به سمت استعدادیابی و ایجاد پشتوانه برای تیم های منتخب استان خواسته فدراسیون از هیئت های استانی است و می تواند دایره مخاطبان ورزش های رزمی را وسیع تر کند.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود