1 شهریور 1394
شماره خبر: 147723

دختران ووشوکار البرز نائب قهرمان کشور شدند

سپیدار‌آنلاین: گروه ورزشی

دختران ووشوکار البرز نائب قهرمان کشور شدند


رییس هیئت ووشو استان البرز گفت: نخستین دوره مسابقات ووشو دختران نوجوان کشور در بخش ساندا با کسب عنوان نائب قهرمانی استان البرز همراه بود.
اسماعیل سایه افکن اظهار کرد: در این رقابت ها که طی روزهای پنج شنبه و جمعه گذشته با حضور ۲۲۰ ووشوکار از ۲۴ استان کشور در دامغان برگزار شد دختران نوجوان البرز با کسب دو مدال طلا و یک مدال برنز پس از کرمانشاه به مقام دوم رسیدند. وی افزود: مهرسا عبداللهی و کیمیا شوشتری طلایی های استان البرز در این رقابت ها بودند و سبب شدند این استان بالاتر از تیم های مدعی کشور همچون تهران و چهارمحال وبختیاری در جایگاه دوم جای گیرد. رییس هیئت ووشو استان البرز با ابراز خرسندی از کسب این عنوان توسط دختران ووشو کار البرز گفت: تیم ۶ نفره استان البرز پس از گذر از اردویی ۹ ماهه و با زحمات خدیجه زینال زاده مربی البرزی تیم ملی پای به این رویداد گذاشت و به آنچه استحقاقش را داشتند رسید. سایه افکن با بیان اینکه این رقابت ها جنبه استعدادیابی داشت و با هدف پشتوانه سازی برای تیم های ملی برگزار شد، گفت: بنا براعلام فدراسیون ووشو نفرات برتر این رقابت ها مورد توجه کادر فنی تیم های ملی برای حضور در مسابقات جوانان آسیا در کشور اندونزی هستند.
جایگاه خوب ووشو بانوان البرز در کشور
وی ادامه داد: با توجه به برنامه ریزی های صورت گرفته در حال حاضر ووشو البرز در بخش بانوان جایگاه خوبی را پیدا کرده است و در تلاشیم با اجرای برنامه های مدون و برگزاری اردوهای بلند مدت بر کیفیت بخش پسران نیز بیفزاییم. سایه افکن با اشاره به حضور دو ملی پوش البرزی در تیم های ملی بانوان و آقایان کشور گفت: حمیدرضا قلی پور و محبوبه کریمی البرزی های حاضر در تیم های ملی هستند و این نشان می دهد این استان اثرگذاری مثبتی در ووشو کشور ارد. رییس هیئت ووشو استان البرز در پایان افزود: تلاش هیئت ووشو استان البرز بسط و توسعه این ورزش در دو بخش ساندا و تالو است و در این مسیر انتظار داریم تا از سوی مسئولان ورزش البرز حمایت بیشتری شویم.

منبع مهر

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود