31 مرداد 1394
شماره خبر: 147666

حمایت از قهرمانان در توان هیئت‌های ورزشی نیست

سپیدار‌آنلاین: گروه ورزشی

 حمایت از قهرمانان در توان هیئت‌های ورزشی نیست


رییس هیئت تکواندو استان البرز گفت: با حجم بالایی از مدال آوران و قهرمانان مواجه هستیم و حمایت شایسته از آنها در توان یک هیئت ورزشی نیست.
محمد نوذری اظهار کرد: استان البرز یکی از غنی ترین استان های کشور محسوب می شود و تعداد زیادی از ملی پوشان و قهرمانان مطرح کشور از این استان هستند. وی افزود: در طول سال خیلی از عنوان های بین المللی کشورمان را البرزی ها کسب می کنند با این حال در مقایسه با استان های دیگر در بحث حمایت از مدال آوران ضعیف عمل کرده ایم و باید در این رویه خود تجدید نظر کنیم.
نوذری با بیان اینکه یک هیئت ورزشی توان تجلیل و حمایت از قهرمانی در سطح جهانی را ندارد گفت: خیلی ها انگشت اتهام را به سمت هیئت های ورزشی می گیرند و عنوان می کنند فلان ورزشکار مورد بی مهری هیئت ورزشی خود است و پس از مسابقات از وی تجلیل نشده است در حالی این گونه حمایت ها در شرح وظایف یک هیئت ورزشی نیست و باید مسئولان استان برای اجرای آن پیش قدم شوند. وی با اشاره به مشکلات فراوان هیئت های ورزشی البرز در تامین هزینه های خود گفت: هیئتی به مانند تکواندو برای تامین هزینه های برگزاری مسابقات، اعزام ها و سایر فعالیت هایش همواره در فشار و سختی بوده است و این توان را ندارد که از مدال آوران خود تقدیر کند. رییس هیئت تکواندو استان البرز خاطرنشان کرد: بیش از نیمی از مدال های کسب شده تیم های ملی تکواندو کشور در مسابقات برون مرزی متعلق به البرز است و اینکه توقع داشته باشیم هیئت به تنهایی بار حمایت و تقدیر از آنها را به دوش بکشد توقعی نادرست و بدور از انصاف است.
تدوین آیین نامه تجلیل از مدال آوران راهگشاست
نوذری ادامه داد: هیئت تکواندو و خیلی دیگر از هیئت هایی که ورزشکاران شان حضوری پررنگ در تیم های ملی دارند در حد وسع خود به سراغ مدال آوران شان می روند اما واقعیت آن است که این تقدیرها تناسبی با ارزش کار ورزشکار ندارد و باید مجموعه استان در این موضوع گامی موثر بردارد. وی در پایان با ابراز خرسندی از تدوین آیین نامه حمایت از ورزشکاران البرزی در شورای عالی ورزش استان گفت: شنیده ام که این موضوع به شکل جدی در حال پیگیری است امیدوارم نارسایی های استان البرز در این بخش مرتفع شود و در آینده نزدیک ورزشکاران این استان به مانند بسیاری دیگر از مناطق کشور مورد توجه بیشتری واقع شوند و در حد شان و جایگاهشان مورد تقدیر واقع شوند.

منبع مهر

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود