9 آبان 1391
شماره خبر: 14140

برگزاری مسابقات دو صحرانوردی در البرز

سپیدار‌آنلاین: گروه ورزشی

برگزاری مسابقات دو صحرانوردی در البرز

سپیدار آنلاین: مسابقات دو صحرانوردی مرحله دوم جام سرداران یادبود شهید فهمیده، رده سنی نوجوانان و بزرگسالان در مشکین دشت برگزار شد.
مسابقات دو صحرانوردی به مناسبت یادبود شهید فهمیده در مساحت 8 کیلومتر برای نوجوانان و بزرگسالان در مشکین دشت البرز برگزار شد که در نهایت در رده سنی بزرگسالان رضا عزیزیان وداود حسین زادگان از کرج به ترتیب اولی و دومی را به خود اختصاص دادند و رحمان میرزایی از ساوجبلاغ عنوان سوم را کسب کرد. همچنین در رده سنی نوجوانان منصور بیات ، محمد رستمی و اسماعیل قادری از کرج عناوین اول تا سوم این دوره ازرقابتها را از آن خود کردند. در پایان جوایزی نیز به نفرات برتر از سوی هیئت دو ومیدانی استان اهدا شد.
برگزاری کلاس ارتقاء داوری فوتبال بانوان از درجه 2 به 1 در البرز
یک دوره کلاس ارتقاء داوری فوتبال بانوان از درجه 2به 1 در مجموعه ورزشی انقلاب اسلامی کرج برگزار شد. یک دوره کلاس ارتقاء داوری درجه 2 به 1 زیر نظر ابراهیم میرزابیگی و ممتحنین حسین یدی و حسین خانبان در مجموعه ورزشی انقلاب اسلامی کرج برگزار شد. حمیده مرادی، نسیم پیله ور، معصومه جافری، مهناز ذکایی و فرازنه توسلی از البرز، الهام بوشهری از استان بوشهر و سیفی و عجمی از همدان مربیان شرکت کننده در این کلاس می باشند. تست عملی این داوران نیز در پیست تارتان مجموعه انقلاب اسلامی کرج صورت گرفت.
یک دوره کلاس توجیهی داوری فوتسال در البرز برگزار خواهد شد
یک دوره کلاس توجیهی داوری فوتسال (بانوان) بعد از ظهر امروز در سالن اجتماعات هیئت فوتبال البرز برگزار خواهد شد. این کلاس راس ساعت 15:30 امروز در سالن اجتماعات هیات فوتبال البرز زیر نظر پژمان رضایی برگزار خواهد شد. در این کلاس کلیه داوران فوتسال بانوی البرزی می توانند از شرکت کنندگان باشند.
سایپای البرز مقتدرانه از سد متین ورامین گذشت
در هفته دوم از سری مسابقات لیگ برتر والیبال آقایان جام سردار سرلشگر شهید حسن طهرانی مقدم سایپای البرز 3 بر صفر متین ورامین را در هم کوبید. در هفته دوم سایپای البرز مقابل متین ورامین به میدان رفت و در سه ست پیاپی با امتیازهای 25 بر23، 25بر20 و 25بر20 مقتدرانه پیروزی را از آن خود کرد. در دیگر دیدارها نیز کاله مازندران، آلومینیوم المهدی، باریج اسانس، پیشگامان کویر و پیکان تهران مقابل حریفان خود به برتری دست یافتند. تا پایان هفته دوم کاله مازندارن، پیشگامان کویر و پیکان تهران به ترتیب در جایگاههای اول تا سوم جدول رده بندی لیگ برتر والیبال مردان قرار دارند.
هفتمین دوره مسابقات قویترین مردان کشور برگزار شد
هفتمین دوره مسابقات قویترین مردان کشور وزن 105 – کیلو گرم به میزبانی البرز در سالن شهید کیانپور کرج برگزار شد. این دوره از رقابتها با حضور مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز، رئیس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام ، نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی ، شهردار شهر کرج ، سایر مسئولین استانی و بیش از یکصد ورزشکار از سراسر کشور در سالن شهید کیانپور کرج برگزار شد که در بخش تیمی تهران الف بر سکوی نخست ایستاد ، تهران ب دوم شد و تیم استان البرز به کسب عنوان سومی رضایت داد. در بخش انفرادی نیز علی شکری اول شد ، اکبر طالشی مقام دوم را کسب کرد ، مسعود بذری سومی را به خود اختصاص داد و جلیل عبدالهی ، جواد ظفرآسا و نصیر عزیزی چهارمی تا ششمی را از آن خود کردند.




منبع: خبرگزاری مهر

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود