10 اردیبهشت 1394
شماره خبر: 141251

هشتمین جلسه هماهنگی پاکداشت طبیعت برگزار شد

سپیدار‌آنلاین: گروه ورزشی

هشتمین جلسه هماهنگی پاکداشت طبیعت برگزار شد


هشتمین جلسه هماهنگی پاکداشت طبیعت با حضور مدیرکل ورزش و جوانان، معاونین و نمایندگان دستگاههای مرتبط در اداره کل ورزش و جوانان استان البرز برگزار شد.
این نشست با حضور رضا گل محمدی مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز، قدرت ا... شمیرانی و نادر وادی خیل معاونین این اداره کل و نمایندگان سایر دستگاههای مرتبط با طرح پاکداشت طبیعت در سالن اجتماعات اداره کل ورزش و جوانان استان البرز برگزار شد. در این جلسه رضا گل محمدی مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز با اشاره به اهمیت این طرح و لزوم همکاری تمامی ارگانها اظهار کرد: باید بیش از هر چیز به فرهنگ سازی در این زمینه توجه داشته باشیم و تنها با یک روز جمع آوری زباله ها کار خود را تمام شده ندانیم. وی با تاکید بر اجرای برنامه های آموزشی به عنوان اقدامی تاثیرگذار در این راستا گفت: از تمامی دستگاهها انتظار داریم در این برنامه که تاثیر بسزایی بر روز محیط زندگی تک تک افراد جامعه خواهد داشت، حضوری فعال و پر رنگ داشته باشند. گل محمدی ضمن تقدیر از ارگانهای همکاری کننده برای اجرای بهتر این طرح از جمله شهرداری، بیان کرد: نقش رسانه ها نیز در فرهنگ سازی این مسئله بسیار پر رنگ و مهم و می بایست با برنامه ریزی صحیح و زمینه سازی برای حضور اصحاب تلاشگر رسانه در این مراسم، انعکاس و پوشش خبری گسترده ای در این خصوص صورت گیرد. مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز در پایان تصریح کرد: همه ی ما و تمامی افراد جامعه در قبال محیط زیست و حفاظت از طبیعت مسئولیم و امیدواریم با استقبال گسترده ی مردم روز 18 اردیبهشت حماسه ای بزرگ در خصوص حمایت از محیط زیست صورت گیرد.
در ادامه نشست نیز اعضای حاضر به بیان دیدگاهها و نقطه نظرات خود پرداخته و هماهنگی های لازم برای اجرای بهتر این طرح صورت گرفت.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود