11 اسفند 1393
شماره خبر: 138603

اداره کل ورزش و جوانان البرز بر سکوی نخست جشنواره ملی ازدواج ایستاد

سپیدار‌آنلاین: گروه ورزشی

 اداره کل ورزش و جوانان البرز بر سکوی نخست جشنواره ملی ازدواج ایستاد


اختتامیه جشنواره ملی ازدواج و خانواده جوان با حضور دکتر گودرزی وزیر ورزش و جوانان 10 اسفند ماه در مرکز همایسش های بین الملی پژوهشگاه صنعت نفت برگزار شد.
در این مراسم دکتر گودرزی گفت:جشنواره ازدواج و خانواده جوان با ایجاد فضای گفتمان برای عریان سازی مانع ،موجب شکوفایی و رشد مفاهیم حوزه ازدواج شده است. وی در ادامه اظهار داشت:اختلاف ایجاد شده ببین نسل ها ،تفاوت در نوع نگاه را همراه دارد،بدیهی است که این نگاه در شکل گیری نهاد خانواده تاتیر گذار است. در این این مراسم دکتر گودرزی وزیر ورزش و جوانان ،دکتر اله وردی معاون رئیس جمهور ،دکترمناف هاشمی معاون توسعه منابع و پشتیبانی،دکتر گلزاری معاون ساماندی امور جوانان ،دکتر احمدی معاون فرهنگی ،آموزش و پژوهش و جمعی از مدیران ستادی حضور داشتند. شایان ذکر است،در این برنامه از زوجهای موفق و دستگاهای مختلف در حوزه های ازدواج و تعالی بنیان خانواده تجلیل گردید. که استان البرز بر سکوی نخست ایستادو دکتر گودرزی طی لوح تقدیرهای جدا گانه ای از گل محمئی مدیر کل ورزش و جوانان ،معاون فرهنگی و امور جوانان و کارشناس حوزه ازدواج تجلیل به عمل آورد، که متن لوح تقدیر به شرح ذیل می باشد.
ارجمند شایسته
جناب آقای رضا گل محمدی ،مدیر کل محترم ورزش و جوانان استان البرز
بی تردید تلاش در جهت تسهیل امر ازدواج سالم جوانان و کمک به تحکیم و حفظ قداست خانواده ،موجب ارتقاء سلامت اخلاقی ،تکامل و تعالی افراد در جامعه می شود.
به پاس اندیشه بلند و همت عالی شما در راستای ترویج فرهنگ ازدواج سالم جوانان و تشکیل خانواده های پایدار و متعالی ،از مساعی و زحمات صادقانه و دلسوزانه تان تقدیر می نمایم.
محمود گودرزی
وزیر ورزش و جوانان

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود