9 دی 1393
شماره خبر: 134493

پلمپ عطاری‌ها درصورت فروش داروهای مکمل به صورت غیرقانونی

سپیدار‌آنلاین: گروه ورزشی

پلمپ عطاری‌ها درصورت فروش داروهای مکمل به صورت غیرقانونی


مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز گفت: براساس تدابیر اندیشیده شده عطاری‌هایی که اقدام به فروش داروهای مکمل می‌کنند، پلمپ خواهند شد.
رضا گل‌محمدی عصر امروز در جلسه شورای ورزش این شهرستان با بیان اینکه تدابیر لازم برای ارتقای سرانه‌های ورزشی در این شهرستان اندیشیده شده است، اظهار کرد: مشکلات و کمبودها در بخش ورزش این شهرستان با نگاه کارشناسی و دقیق بررسی شده و ارتقا خواهد یافت. وی تأکید کرد: شهرستان ساوجبلاغ دارای ظرفیت‌های بسیاری در این حوزه است و می‌توانیم با کمی توجه ورزش این شهرستان را به مطلوب‌ترین وضعیت ممکن برسانیم. مدیرکل ورزش و نوجوانان استان البرز در بخشی دیگر از سخنان خود بیمه ورزشکاران را مهم خواند و گفت: برای این که سلامت ورزشکاران را در تمامی مراحل طی کنیم ورزشکاران بدون بیمه حق فعالیت در سالن‌های ورزشی را ندارد. گل‌محمدی هزینه بیمه برای هر ورزشکار را 10 هزار تومان عنوان و تأکید کرد: در این راستا اجازه فعالیت و اجرای مسابقه منوط به بیمه ورزشکاران است در غیر این صورت اجازه فعالیت به ورزشکاران داده نمی‌شود.
مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز با اشاره به زمین‌هایی که در اختیار این اداره‌کل قرار می‌گیرد، گفت: متأسفانه برخی زمین‌هایی که در اختیار این اداره‌کل قرار می‌گیرد با گذشت زمان به مشکلاتی از قبیل مالکیت برمی‌خورد که لازم است این زمین‌ها قبل از واگذاری احراز مالکیت شود تا تربیت بدنی با مشکل مواجه نشود. در ادامه این نشست همچنین رئیس ورزش و جوانان ساوجبلاغ نیز بر توسعه طرح‌های ورزشی در این شهرستان تأکید کرد و گفت: یکی از نیازهای این شهرستان توسعه طرح‌های ورزشی است. اسفندیار عقبایی از مسئولان خواست نسبت به ساخت زمین‌های روباز و کوچک برای ورزش جوانان و نوجوانان محله‌ها اقدام کنند.

منبع فارس

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود