26 مهر 1391
شماره خبر: 13378

فرهنگ غنی ایران اسلامی را توسط ورزش می توان به جهان معرفی کرد

سپیدار‌آنلاین: گروه ورزشی

فرهنگ غنی ایران اسلامی را توسط ورزش می توان به جهان معرفی کرد

سپیدار آنلاین: مدیر کل ورزش و جوانان استان البرز گفت: فرهنگ غنی ایران اسلامی را می توان با توسعه ورزش و حضور در مسابقات مختلف به جهان معرفی کرد.
بهروز منتقمی ضمن گرامیداشت 26 مهرماه به عنوان روز تربیت بدنی اظهار داشت: ورزش نماد قدرت ،صلابت ،ایستادگی و ارزش های والای انسانی است که توسعه و رونق آن علاوه بر موفقیت های قهرمانی معرفی فرهنگ غنی این سرزمین اسلامی را به دنبال دارد. وی افزود: بی شک امروز مسئولیتی سنگین و خطیر متوجه جامعه ورزش کشور بویژه جوانان است و تنها با تلاش و همت والا می توان مسائل و مشکلاتی پیش روی ورزش را برداشت. منتقمی همچنین ضمن تشکر و قدردانی از ورزشکاران و دست اندرکاران هیات های مختلف االبرز که ساماندهی بهتر ورزش این استان را در دست دارند، افزود: هفته تربیت بدنی فرصت خوبی برای برگزاری یک سری مسابقات رشته های مختلف ورزشی برای توسعه این بخش است .
وی بیان داشت: از آنجا که ورزش تعطیل بردار نیست ، بی شک ورزش البرز با توجه به سرمایه انسانی جوان ، مستعد و بالنده زمینه های زیادی برای رشد و تعالی بیشتر دارد. وی افزود: برای تحقق این مهم باید همه با همدلی و اتفاق نظر بکوشیم تا به وظیفه خویش در قبال نسل آینده ساز عمل کرده و با تضمین سلامت جسم و روح آنان از طریق ورزش ، شادابی و طراوت ، وجود نیروی انسانی سالم را به عنوان محور اصلی توسعه تضمین کنیم . منتقمی گفت: وظیفه خویش می دانم که دیگر بار از همراهی های دلسوزانه خدمتگزاران صدیق جامعه ورزش قدردانی کرده و به تک تک آنان در گوشه و کنار استان سرافراز البرز دست مریزاد بگویم و بخواهم که در مسیر نفوذ ورزش به عنوان مهم ترین اصل در زندگی تک تک افراد جامعه همچنان همت گمارند. وی اظهار امیدواری کرد: روزی را شاهد باشیم که ورزش در پهنای ایران اسلامی همانند رود خانه ای جوشان وخروشان در جریان باشد وجوانان و نوجوانان برومند این دیار کهن مانند نگینی درخشان در عرصه رقابت های آسیایی و جهانی بدرخشند .




منبع: ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود