18 مهر 1391
شماره خبر: 12973

کشتی گیر کرجی برای رقابت های ترکیه آماده شده است

سپیدار‌آنلاین: گروه ورزشی

کشتی گیر کرجی برای رقابت های ترکیه آماده شده است

سپیدار آنلاین: رضا خدری دانش آموز کشتی گیر فرنگی کار وزن 50 کیلو گرم بخش آسارا کرج خود را برای حضوری قدرتمند در مسابقات بین المللی ˈ جام ریاست جمهوری ترکیه ˈ گروه سنی جوانان آماده کرده است.
خدری دارنده مدال نقره کشتی فرنگی قهرمانی جهان در مصاحبه اختصاصی به خبرنگار ایرنا گفت: با برنامه ریزی های منظم آموزشی و تمرینات مستمر بویژه در قالب تیم ملی به دنبال کسب رتبه خوبی برای کشورم هستم. وی افزود: تمام تلاشم را در زمینه ورزش و آموزش و تمرینات بویژه در اردو با همکاری مسوولان مرتبط به گونه ای تنظیم کرده ام تا لطمه ای به وضعیت تحصیلی ام نزند. وی یادآور شد: بخاطر کم توجهی مسوولان مرتبط این رشته ورزشی در استان البرز مجبور شدم از طریق استان تهران جذب تیم ملی بشوم. خدری گفت: 20 کشتی گیر در 10 وزن در خانه کشتی ورزشگاه آزادی تهران با سرمربیگری رشید محمد زاده و مربی پایه شهرام خسروی آموزش و تمرینات آمادگی خود را می گذرانیم .
به گفته وی ، رقابت های بین المللی جام ریاست جمهوری ترکیه بیست و ششم مهر ماه سال جاری در این کشور برگزار خواهد شد. وی افزود: حمایت و پشتیبانی مسوولان مرتبط کشور و استان بویژه آموزش و پرورش نقش تعیین کننده ای در فتح قله ورزش که همان المپیک است ، دارد. خدری بیان داشت : خوب می دانم رسیدن به چنین اهداف بزرگی مانند موفقیت در رقابت های پیش رو و المپیک همت و تلاش مضاعف را می طلبد و انتظار دارم با حمایت خوب خانواده بویژه برادر کشتی گیرم حامد و مربیانی مانند بهروز حضرتی پور ، رشید محمد زاده ، محسن طاهری و عباس خدایاری این هدف بزرگ زندگی ام تحقق پیدا کند. وی گفت: از آرزوهایی که همیشه به دنبال آن هستم بر افراشتن پرچم جمهوری اسلامی ایران دربازی های المپیک است . وی که متولد سال 73 روستای سپهسالار بخش آسارا و ساکن کرج است افزود: اکنون در سال سوم رشته علوم انسانی مشغول تحصیل هستم و سعی کرده ام تا آنجا که می شود آموزش و تمرینات کشتی به برنامه های درسی ام لطمه نزند. وی اضافه کرد: آموزش و پرورش می تواند به دانش آموزان ورزشکاری مانند من با برنامه ریزی و حمایت کمک کند تا زمینه موفقیت خوب تحصیلی را در کنار ورزش داشته باشند ، هرچند اکنون این کار تا حدودی انجام می شود، ولی کافی نیست. خدری گفت : به تازگی در رقابت های جهانی کشتی قهرمانی جهان در باکو آذربایجان در وزن 50 کیلوگرم مدال نقره کسب کردم و در رقابت های نوجوانان جهان در سال 2011 میلادی در مجارستان طلا، 2011 آسیایی تایلند طلاو 2010 آسیایی تایلند برنز و 2012 آسیای قرقیزستان طلا ، در رقابت های بین المللی جام پیروزی در ترکیه طی سالهای 2011 و 2012 طلا و کسب مدال بزنر مسابقات بین المللی جام سامور کاچف روسیه 2012 میلادی از دیگر موفقیت های برون مرزی ام است.




منبع: ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود