26 شهریور 1393
شماره خبر: 129443

تقدیر معاون وزیر ورزش و جوانان از رضا گل محمدی

سپیدار‌آنلاین: گروه ورزشی

تقدیر معاون وزیر ورزش و جوانان از رضا گل محمدی


پس از کسب مقام اول کشور توسط اداره کل ورزش و جوانان استان البرز در زمینه فعالیتهای قرآنی، معاون وزیر ورزش و جوانان در جلسه مدیران کل ادارات ورزش و جوانان کشور با معاونین و مدیران کل ستادی وزارتخانه طی تقدیر نامه ای از رضا گل محمدی قدردانی کرد.
در این تقدیر نامه که توسط عبدالحمید احمدی مشاور عالی و معاون امور فرهنگی، آموزش و پژوهش وزارت ورزش و جوانان به امضا رسیده، آمده است:
برادر ارجمند جناب آقای گل محمدی
مدیرکل محترم ورزش و جوانان استان البرز
سلام علیکم
امسال که از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی به نام اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی نام گرفته مسابقات قرآنی می تواند زمینه ساز این حماسه شکوهمند باشد. لذا با نور قرآن جان و دل خویش را صیقل داده و با بهره گیری از این کتاب هدایت و انسان ساز منشأ خیر در جامعه خویش باشیم. بدین وسیله از جنابعالی و همکاران محترمتان که در کمال تواضع و ارادت در برگزاری ((اولین دوره مسابقات قرآن کریم ویژه ورزشکاران و جوانان)) مجدانه تلاش نموده اید و موفق به کسب رتبه اول در بین استانها شده اید، صمیمانه تقدیر و سپاسگزاری می نماییم. امید است در ظل الطاف الهی و در پرتو عنایات حضرت ولی عصر (عج) در خدمت رسانی به جامعه ورزش و جوانان موفق و مؤید باشید.
سید عبد الحمید احمدی
مشاور عالی وزیر و معاون امور فرهنگی، آموزش و پژوهش

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود