10 مهر 1391
شماره خبر: 12494

باشگاه سایپای البرز خواهان بازی با پرسپولیس در ورزشگاه آزادی است

سپیدار‌آنلاین: گروه ورزشی

باشگاه سایپای البرز خواهان بازی با پرسپولیس در ورزشگاه آزادی است

سپیدار آنلاین:سخنگوی باشگاه سایپای البرز گفت: باشگاه سایپای البرز خواهان بازی با پرسپولیس در ورزشگاه آزادی است در غیر این صورت چاره ای جز این نمی ماند که اعلام کنیم هیچ مسولیتی در تامین نظم و امنیت این مسابقه بر عهده نداریم.
سعید تقی زاده مدیر رسانه‌ای تیم فوتبال در خصوص دلایل عدم برگزاری دیدار سایپا و پرسپولیس تهران در ورزشگاه آزادی گفت: باشگاه سایپا بعد از انجام قرعه کشی لیگ و مشخص شدن میزبانی این باشگاه از دو تیم استقلال و پرسپولیس در دور رفت، برای برگزاری این دیدار ها در استادیوم انقلاب کرج تلاش های خود را آغاز کرد.
وی ادامه داد: متاسفانه درست در زمان به بار نشستن این خواست و به فاصله یک هفته تا دیدار با استقلال تهران در هفته سوم لیگ برتر و بروز اتفاقات دیدار گهر زاگرس – ملوان انزلی، برگزاری مسابقه سایپا البرز – استقلال تهران را در استادیوم انقلاب لغو کرد. مدیر رسانه‌ای تیم فوتبال سایپا با اشاره به تاثیر حاشیه‌های دیدار گهر و ملوان تصریح کرد: نوع و شدت اتفاقات این دیدار به حدی بود که به نظر می رسد شورای تامین استان البرز به این زودی ها مجوز انجام این دیدارها در کرج را صادر نکند. به همین دلیل باشگاه سایپا بلافاصله اقدامات لازم برای مسابقه مقابل پرسپولیس را آغاز کرد و درخواست خود برای برگزاری این مسابقه در استادیوم آزادی را به اطلاع همه مبادی ذیربط از جمله سازمان لیگ، مدیریت استادیوم آزادی و ... رساند. سخنگوی باشگاه سایپا در ادامه اظهار داشت: پیگیری های تلفنی و حضوری توسط مدیران مرتبط انجام گرفت. حتی پرویز حیدری مدیرعامل باشگاه سایپا نیز شخصا موضوع را پی گیری کرد که ماحصل آن قول مساعد همکاری مدیریت استادیوم آزادی برای برگزاری این دیدار بود. تقی زاده تاکید کرد:. مسئولان سازمان لیگ برای برگزاری مسابقه در استادیوم آزادی از باشگاه سایپا نامه درخواست این استادیوم را می خواهند، به نظر می رسد اگر بنا بر عدم انجام کاری باشد، بهانه آن پیدا می شود. سخنگوی باشگاه سایپا گفت: سوال من از مسئولان سازمان لیگ این است که طبق قوانین استادیوم آزادی برگزاری این بازی نیاز به درخواست از سازمان لیگ دارد؟ آیا می توان حضور بیش از حد تماشاگران در این مسابقه را در استادیوم تختی کنترل کرد؟ آیا نمی شد از به تعویق انداختن بازی یا برگزاری آن در شهر دیگری که این روزها باب شده، استفاده کرد؟ وی ادامه داد: چگونه است که تنها زمین تمرین چمن اختصاصی باشگاه سایپا که بی هیچ منتی تا چهار جلسه در روز میزبان تیم های ملی نوجوانان آسیا است خراب نمی شود و آن زمان که خواهش می کنیم فشار روی زمین ما را کم کنند می گویند به آن رسیدگی کنید؟! شما هم به استادیوم آزادی رسیدگی کنید! سعید تقی زاده در تاکید کرد: باشگاه سایپا که تمام تلاش خود را برای مهیا نمودن محیطی امن و سلامت برای تماشاگران فوتبال دوست و فوتبال فهم هر دوتیم سایپا و پرسپولیس انجام داده اما هیچ یک از این تلاش ها تاکنون نتیجه ای در بر نداشته است. وی در خاتمه خاطرنشان کرد: در این حالت چاره ای جز این نمی ماند که علیرغم آنچه تاکنون به آن پایبند بوده ایم و همیشه برای رسیدن به آن تلاش کرده ایم از جایگاه حرفه ای خود به عنوان میزبان مسابقه فاصله بگیریم و فریاد بزنیم که باشگاه سایپا هیچگونه مسولیتی در تامین نظم و برقراری امنیت مسابقه سایپا البرز – پرسپولیس تهران بر عهده ندارد و با تمام وجود دعا می کند که این دیدار بدون هیچ اتفاقی و به خوشی به پایان برسد.



منبع: خبرگزاری مهر

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود