9 مهر 1391
شماره خبر: 12356

درخشش تنیس بازان البرزی در مسابقات کشوری و بین المللی اینبا

سپیدار‌آنلاین: گروه ورزشی

درخشش تنیس بازان البرزی در مسابقات کشوری و بین المللی اینبا

سپیدار آنلاین: بانوان تنیس باز البرزی در مسابقات کشوری و بین المللی اینبا خوش درخشیدند.
صبا نجفی بانوی 13 ساله کرجی در مسابقات قهرمانی غرب آسیا که در عمان برگزار می شود، در بخش انفرادی تا مرحله نیمه نهائی بالا آمد ولی در بازی قبل فینال از آل الفی از یمن شکست خورد و از رسیدن به فینال باز ماند. در مسابقه دو نفره تیم صبا نجفی و صدف صادق وزیری بر تیم یمن غلبه کرده و به فینال مسابقات راه یافتند. این دوره از مسابقات به مدت دو هفته با حضور تیم های ایران، عربستان، قطر، اردن، عراق، یمن، کویت، سوریه، لبنان، عمان، فلسطین و امارات در کشور عمان برگزار می شود.
برگزاری مسابقات دوره ای شطرنج در البرز
یکدوره مسابقات شطرنج دوره ای مختص اولین جمعه هر ماه در البرز برگزار شد. این مسابقات با حضور 40 شرکت کننده در 7 دور به روش سوئیسی با زمان 15 دقیقه برای هر بازیکن و 3 ثانیه پاداش حرکت برگزار شد که محمد کریمی با 6 امتیاز اول شد، مهرداد صداقتی با 6 امتیاز دومی را از آن خود کرد و سهیل صداقتی با 5/5 امتیاز به کسب مقام سوم رضایت داد. ستاره مقصودی و یلدا سلیمی را به عنوان پدیده این مسابقات شناخته شدند.
شرایط شرکت در مسابقات فلوربال قهرمانی نوجوانان کشور
هیئت انجمن های ورزشی استان البرز شرایط شرکت در مسابقات فلوربال قهرمانی نوجوانان کشور را اعلام کرد. این مسابقات از تاریخ 10 الی 14 آبان ماه سال جاری به میزبانی شهرستان تبریز و در سالن 6 هزار نفری پورشریفی برگزار خواهد شد. همچنین هر تیم باید دارای 12 نفر بازیکن، یک مربی و یک سرپرست باشد که در انتهای این رقابتها نفرات برتر بر اساس اعلام کمیته فنی به اردوی تیم ملی جهت حضور در مسابقات قهرمانی دانش آموزان جهان (اسلواکی) اعزام خواهند شد.
حضور دو تیم کاراته البرز در لیگ کشور
دو تیم جوانه و آینده ساز کاراته استان البرز در لیگ کشور حضور یافتند. تیم های کاراته پسران استان البرز که در طی سه ماه تمرین مستمر در اردوی آماده سازی خود را جهت شرکت در لیگ کشور آماده کرده اند،از روز جمعه 7مهرماه برای رقابت با حریفان خود به روی تاتامی رفتند. تیم آینده سازان هیئت کاراته استان البرز درحالی مبارزات خود را تحت هدایت و سرپرستی کادر فنی متشکل از علی عسگری، مهدی جعفری، مهدی احمدی آغاز کرد که طبق برنامه اعلام شده از سوی فدراسیون کاراته در گروه ج جای گرفته است و در هفته اول دور رفت ابتدا با باشگاه فجر و سپس با شهرداری کبودرآهنگ به رقابت خواهد پرداخت. تیم جوانه نیز در گروه ج و در هفته اول دور رفت،در مرحله اول با انقلاب قم دیدار می کند و در مرحله دوم استراحت خواهد داشت. به دعوت دکتر اکرمی رئیس هیئت کاراته استان البرز،نادر جودت قهرمان پرآوازه استان و دارنده مدال جهانی و آسایی کاراته، در تمامی جلسات اردوی آمادگی در کنار کادر فنی تیم ها حاضر شد تا تجربیات خود را در اختیار بازیکنان قرار دهد.





منبع: خبرگزاری مهر

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود