5 شهریور 1391
شماره خبر: 10677

اسكی بازان اتریشی فاتح رقابت های اسكی روی چمن جام جهانی شدند

سپیدار‌آنلاین: گروه ورزشی

اسكی بازان اتریشی فاتح رقابت های اسكی روی چمن جام جهانی شدند

سپیدار آنلاین: تیم های بزرگسالان و جوانان اسكی روی چمن كشور اتریش در سومین مرحله از نهمین دوره رقابت های جام جهانی كه در پیست بین المللی دیزین كرج برگزار شد ، به قهرمانی دست یافتند.
رییس كمیته برگزاری این مسابقات گفت : 51 اسكی باز داخلی و خارجی از دیروز جمعه به مدت دو روز در رشته سرعت ' سوپر جی ' و مارپیچ بزرگ با هم به رقابت پرداختند. قربانعلی سولقانی' افزود: تیمهای اسكی ایران و ایتالیا به ترتیب رتبه های دوم و سوم این رقابتها را در گروه سنی جوانان و بزرگسالان به خود اختصاص دادند.
وی بیان اینكه امروز دورپایانی مسابقه ها در رشته مارپیچ بزرگ انجام شد به نتایج آن اشاره كرد وگفت:در گروه سنی جوانان سید مرتضی جعفری ، مهدی سولقانی و رضا كیا دربندسری از ایران رتبه اول تا سوم را كسب كردند. وی بیان داشت: در بخش بزرگسالان 'ادوارد فائو' از ایتالیا ، 'استفان پارتمن ' و' دومنیك سن ' از كشور سوییس رتبه های اول تا سوم را به خود اختصاص دادند. سولقانی ادامه داد:در بخش بانوان در مجموع ' كریستین هد فل چك ، ' ماگالنا كوزو ' و ' دانیلا كروكر' هر سه نفر از كشور اتریش به ترتیب رتبه اول تا سوم گروه سنی جوانان و بزرگسالان این رقابت ها را به دست آوردند. وی اضافه كرد: این مسابقات با حضور برترین های اسكی روی چمن جهان و ایران با كیفیت بالا برگزار شد و تمام دست اندركاران تلاش كردند تا كشورمان میزبانی را به نحو شایسته انجام دهد. وی یادآورشد: اسكی بازان خارجی شركت كننده در این رقابتها 21 نفر شامل 15 مرد و شش زن از كشورهای ایتالیا، سوییس ، هند، اتریش و چك بودند. سولقانی گفت : 30 اسكی باز ایرانی شامل پنج زن و 25 مرد در قالب تیم ملی در این مسابقات شركت داشتند. وی افزود: برترین های این رقابتها برای شركت در فینال مسابقات جام جهانی گروه سنی بزرگسالان نیمه شهریور ماه امسال راهی كشور اتریش می شوند. سولقانی یادآور شد: تیم اسكی روی چمن گروه بزرگسالان ایران در مسابقات سال 2005 میلادی كه در پیست بین المللی دیزین كرج برگزار شد ، رتبه پنجم را به خود اختصاص داد. اكنون در كشورمان 10 هزار اسكی باز در رشته ها و گروه های مختلف سنی در 15 استان ساماندهی شده اند كه 30 درصد آنان را بانوان تشكیل می دهند. نتایج رقابتها در رشته اسكی روی چمن سرعت دیروز جمعه اعلام شد.



منبع: ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود