5 تیر 1391
شماره خبر: 8235

خواستار پاسخگویی استاندار به 30مطالبه اساسی استان هستم

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

خواستار پاسخگویی استاندار به 30مطالبه اساسی استان هستم

نماینده مردم کرج در مجلس گفت: 30 مطالبه اساسی استان را به استاندار درخواست رسیدگی و پاسخگویی داده ایم.
عزیز اکبریان درباره میزان اختیارات نمایندگان مجلس در پاسخگویی به سوالات کلان و منطقه ای گفت: سوال حق مردم است و همان طور که حق داریم در مورد فعالیت روسای دانشگاه ها وفضای نامطلوب ایجاد شده انتقاد و اقدام نماییم، باید پاسخگوی سوالات آنها نیز باشیم. وی افزود: اما مردم بدانند که وظایف نمایندگان در ابعاد کلان است و پرسش های منطقه ای و... را شوراها پاسخگو هستند. اکبریان درپاسخ به این سوال که در صورت عدم رسیدگی توسط شوراها چه می شود؟ نیز پاسخ داد: در نهایت مجددا به نمایندگان رجوع می شود و ما نیز بر حسب وظیفه پیگیر خواهیم بود.
مردم مسئولان را بازخواست کنند
نماینده مردم کرج در بخش دیگری مستقیماً گفت:" مردم باید مسئولان را بازخواست کنند" و خواسته های انها را که جامعه عمل پوشانیده نشده است با پرسش از مسئولان خواستار شوند. وی در خصوص مشکل بیکاری در استان اظهار داشت: " مردم اگر بیکار هستند، استانداران وفرمانداران درهراستان متولی آن هستند." اکبریان گفت: مردم می توانند مسائل محلی و منطقه ای خود را با متولیان اصلی امر طرح کنند و" ما نیز جمع بندی خواهیم کرد و بازخواست می کنیم."
30 مطالبه از استاندار
نماینده مردم کرج در ادامه گفت: 30 مطالبه اساسی استان را از استاندار خواسته ایم تا در کمیته برنامه ریزی استان به آنها پاسخ دهد. وی افزود: اتوبان شهید همت، وضعیت دانشگاه های استان، موضوع بهداشت ودرمان و بیمارستان های کلنگ خورده ای که ناتمام باقی مانده است، درکنار انتقال زندانیان از زندانهای کرج به فشافویه از جمله موضوعات اساسی مذکور است.



منبع: خبرگزاری مهر

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود