5 شهریور 1392
شماره خبر: 67090

فرودگاه پیام پس از حل مشکلات دفن زباله به فرودگاه مسافری تبدیل می شود

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

فرودگاه پیام پس از حل مشکلات دفن زباله به فرودگاه مسافری تبدیل می شود


استاندار البرز با اشاره به قابلیت های فراوان فرودگاه پیام از تلاش برای تبدیل این فرودگاه به فرودگاه مسافربری پس از حل مشکلات دفن زباله در حریم این فرودگاه خبر داد.
اصغر عربیان ضمن اعلام خبر افتتاح پروژه های متعدد در هفته دولت در البرز گفت: افتتاح پروژه ها از جمله فعالیت های هفته دولت بوده و دستگاه های برتر در جشنواره رجایی معرفی شدند و در این هفته همه روزه شاهد افتتاح پروژه های متعدد هستیم. وی افزود:سال گذشته به دلیل مشکلات در تامین اعتبارات و بودجه در کل کشور تقریبا پروژه های نیمه کاره پیگیری شد و در این راستا برخی پروژه ها در طرح مهر ماندگار بودند که از آن میان می توان به پروژه های خط دو قطار شهری که در زیر زمین انجام می شود اشاره کرد که چون این پروژه در زیر زمین است ممکن است مردم از پیشرفت آن مطلع نباشند. وی در خصوص فعالیت های انجام شده در زمینه این قطار شهری تصریح کرد: 14کیلومتر تونل و لاینینگ 11کیلومتر تمام شده و در حال پیگیری اتوبان همت هستیم.
استقرار 13 درصد صنایع کشور در البرز
عربیان با نامگذاری سال گذشته به نام پیگیری های ویژه و با اشاره به داشتن 11شهرک صنعتی فعال و 3شهرک در دست احداث در استان البرز اذعان داشت: از جمله پروژه های نیمه کاره استان می توان به سیمین دشت اشاره کرد که فعالان این شهرک به دنبال آن بودند تا هویت شهرک پیدا کند و نتیجه هم داد. این درحالی است که استان البرز 13درصد صنعت کشور را در اختیار دارد و یکی از برنامه های استان ساماندهی شهرک های صنعتی، سوق دادن به سمت صنایع سبز برای جلوگیری از آلودگی و رقم زدن صنعت استان است.
البرز

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود