9 اردیبهشت 1391
شماره خبر: 6591

ملت ایران همواره دغدغه پاسداری از مرزهای خود را دارد

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

ملت ایران همواره دغدغه پاسداری از مرزهای خود را دارد

امام جمعه نظرآباد گفت: ملت ایران همواره دغدغه پاسداری از مرز و بوم خود را دارد و در مناسبتهای مختلف چون روز ملی خلیج فارس آن را به نمایش می گذارد.
حجت الاسلام ' علی اكبر وثوقی ' در خطبه های نماز جمعه نظرآباد افزود: ملت بزرگ ایران دفاع از كشور در برابر هرگونه تهدید و توطئه را وظیفه اصلی خود می داند و این رسالت را امام بزرگوار و شهدای گرانقدر به ما آموخته اند. وی اضافه كرد: دشمنان تلاش می كنند مردم ما را از حق خود محروم كنند كه ایستادگی در برابر این خواسته آنان را مردم بارها نشان داده اند.
وثوقی در بخش دیگری با اشاره به هفته گرامیداشت مقام شامخ معلم و سالروز شهادت استاد مطهری اظهار داشت: مدیران ایران اسلامی به این قشر به دلیل نقش سازندگی و تولید علم ، استقلال و خودكفایی باید توجه ویژه داشته باشند. وی همچنین به روز شوراهای اسلامی نیز اشاره كرد و گفت: شوراهای اسلامی به عنوان پل ارتباطی مردم و مسوولان باید عمل كنند. وثوقی افزود: این نهاد باید به امور مردم كه ركن اصلی محسوب می شوند، حساسیت داشته و پیگیر مطالبات و خواسته های به حق مردم باشند. وی همچنین به توجه و نظارت بیشتر مدیران دستگاههای اجرایی این شهرستان در كنترل و نظارت بر گران فروشی تاكید كرد و بیان داشت: مردم نگران افزایش بی رویه و بی دلیل قیمت برخی كالاها هستند.



منبع: ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود