24 اسفند 1390
شماره خبر: 5791

استان البرز در زمینه تولید و صادرات می تواند الگو و نمونه كشور باشد

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

استان البرز در زمینه تولید و صادرات می تواند الگو و نمونه كشور باشد

نماینده مردم كرج در مجلس شورای اسلامی گفت: استان البرز در زمینه تولید و صادرات محصولات صنعتی و كشاورزی می تواند الگو و نمونه كشور باشد.
' عزیز اكبریان ' اظهار داشت: البرز از جمله استانهایی است كه در بحث تولید و صادرات محصولات كشاورزی با توجه توانمندیهای كه دارد می تواند جایگاه بالایی را در كشور كسب كند.
وی اضافه كرد: قرار داشتن در كنار پایتخت و مسیر یازده استان و نزدیكی به فرودگاههای مهم كشور مانند فرودگاه حضرت امام (ره ) و مهرآباد در جنوب و شرق این استان ویژگی خاصی برای صادرات محصولات البرز فراهم كرده است. وی بیان داشت: وجود فرودگاه بین المللی پیام كرج و منطقه ویژه اقتصادی كه در جنب این فرودگاه واقع شده می تواند نقش ارزنده ای در زمینه صادرات و رونق اقتصادی آن به همراه داشته باشد. اكبریان تصریح كرد: با تلاش و مشاركت تمام دستگاههای اجرایی و واحدهای تولیدی و صنعتی و بخش كشاورزی می توانیم زمینه یك اشتغال پایدار و تولید و صادرات را در این استان فراهم كنیم. وی یادآورشد: وجود موسسات بزرگ كشوری مانند استاندارد ، تحقیقات كشاورزی و غیره توان اقتصادی این استان را در كشور دوچندان كرده است. وی اظهار امیدواری كرد: انتظار است با تلاش تمام دستگاههای اجرایی و تولید و كارآفرین و مرتبط كه نقش تاثیرگذار در عرصه كار ، اشتغال ، تولید و صادرات دارند زمینه شكوفایی هر چه بیشتر اقتصاد استان ایجاد شود. اكبریان بیان داشت : تحقق این مهم با رسیدگی به مشكلات واحدهای تولیدی و صنعتی ، خدماتی و كشاورزی استان و فراهم كردن زمنیه كاهش و رفع مشكلات آنها امكانپذیر است. وی در پایان تصریح كرد: انتظار است تمام دست اندركاران اجرایی مرتبط با اشتغال، كار آفرینی و تولید با تلاش و همت دوچندان بر اساس یك برنامه ریزی خوب بتوانند نقش ارزنده ای در زمینه اشتغال پایدار ، تولید و صادرات در این استان داشته باشند.



منبع: ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود