11 اسفند 1390
شماره خبر: 5378

بیش از دوهزار دقیقه ویژه برنامه انتخابات و حماسه حضور از رادیو البرز

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

بیش از دوهزار دقیقه ویژه برنامه انتخابات و حماسه حضور از رادیو البرز

مدیر روابط عمومی شبكه رادیویی البرز گفت: در آستانه برگزاری نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی دو هزار و 140 دقیقه ویژه برنامه با موضوع انتخابات و حماسه حضور روی آنتن می رود.
'مجتبی امین الرعایا ' افزود : شبكه رادیویی البرز در روزهای 11 و 12 اسفندماه با قطع برنامه های متداول خود، دو هزار و 140 دقیقه برنامه از ساعت 6 صبح تا 22 به صورت زنده با موضوع انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی به روی آنتن خواهد برد. وی اظهار داشت : ویژه برنامه های انتخابات توسط چهار گروه برنامه ساز رادیو با ساختار پیامی ،كلامی و آوایی برای حضور پرشور مردم پای صندوق های رای تهیه شده است. امین الرعایا بیان داشت: با توجه به رسالت رسانه ملی در ترغیب مردم به مشاركت حداكثری در انتخابات، رادیو البرز نیز از مدتها پیش در بخشهای گوناگون برنامه های متنوعی را با موضوع انتخابات تولید و پخش كرده است. وی گفت : در این دو روز باقی مانده رویدادهای انتخاباتی البرز هر 30 دقیقه از ساعت 6 صبح تا 22 شب در قالب 44 رویداد خبری با موضوعات مختلف با هدف اطلاع رسانی، امید آفرینی و ایجاد فضایی پر شور و با نشاط در جامعه تهیه و پخش خواهد. مدیر روابط عمومی رادیو البرز گفت: در روز 12 اسفندماه با اعزام استودیو سیار و واحد پرتابل به استانداری، فرمانداری،مسجد جامع رجایی شهر و اعزام 5 تیم گزارشگری به سطح شهر كرج و شهرستان های استان البرز ارتباط مستقیم و گزارش های مردمی و مصاحبه با مسئولین انتخابات انجام خواهد شد. وی با اشاره به پوشش لحظه به لحظه اخبار مربوط به انتخابات مجلس نهم پیش از انتخابات اظهار داشت: روز انتخابات و پس از آن تا اعلام نتایج، انعكاس اطلاعات مربوط به تعداد و مكان استقرار صندوق های ثابت اخذ رای و همچنین صندوق های سیار، پیام رسانی پیرامون نحوه نظارت و بازرسی های ستاد برگزاری انتخابات در كشور و استان از جمله دیگر اقدامات این رادیو در پوشش خبری این رویداد مهم است.
امین الرعایا ، نحوه فعالیت اعضای ستاد انتخابات وكمیته های انتخاباتی به منظور برگزاری انتخاباتی سالم و با شكوه، خوانش بیانیه ها و اطلاعیه های ادارات، نهادها و ارگان ها همچنین شخصیت ها و مقامات كشوری و استانی مبنی بر دعوت مردم به حضور در انتخابات با هدف ترغیب آنان، بازتاب حضور رای اولی ها، اطلاع رسانی درباره نحوه رای گیری در صندوق های ثابت همچنین فعالیت صندوق های سیار، خوانش اطلاعیه های ستاد انتخابات كشور و استان و پوشش لحظه به لحظه حضور مردم سراسر كشور و استان در انتخابات، پخش گزارش های متنوع و متعدد وبیان جزئیات برگزاری انتخابات از زبان مسئولان اجرایی دیگر برنامه رادیو البرز در روز انتخابات برشمرد.



منبع: ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود