5 دی 1390
شماره خبر: 3304

سازمان ثبت احوال در انتخابات نقش بسیار تعیین كننده ای دارد

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

سازمان ثبت احوال در انتخابات نقش بسیار تعیین كننده ای دارد

سپیدار آنلاین: معاون سیاسی امنیتی استاندار البرز گفت: سازمان ثبت احوال در برگزاری 29 دوره انتخابات مختلف در كرج با ارایه خدمات اجتماعی و سیاسی نقش تعیین كننده ای داشته است.
به گزارش روابط عمومي و امور بين الملل استانداري، ناصر رجبی ' در همایش ثبت احوال در كرج افزود: در حال حاضر مدیر كل ثبت احوال استان البرز عضو ستاد انتخابات استان است كه در جریان امور انتخابات استان نظارت خواهد داشت. وی در ادامه ، سازمان ثبت احوال را از جمله دستگاههایی خواند كه از بدو تولد انسان تا مرگ همراه اوست. رجبی اضافه كرد: ثبت احوال با ثبت وقایع چهارگانه از جمله تولد ، مرگ ، ازدواج و طلاق همه گونه با مردم سر و كار دارد. وی افزود: سازمان ثبت احوال یك دستگاه فرهنگی است و نقش بسیار مهم و تاثیر گذاری از جمله نامگذاری دارد كه شخصیت انسان ها از آن شكل می گیرد. رجبی اضافه كرد: امروزه با توجه به هجمه های فرهنگی از سوی دشمنان شاهد یكسری نامگذاری های عجیب در جامعه هستیم. وی اظهار داشت: پایه و بنیانگذار تمام سیاست گذاری ها و برنامه ریزی در حوزه های سیاسی ، امنیتی، اجتماعی، فرهنگی و صنعتی ، ثبت احوال است.
مدیركل ثبت احوال استان البرز نیز در این همایش گفت: صدور شناسنامه مكانیزه در این استان در آینده نزدیك اجرایی می شود. ' محمد میرزایی' افزود: باتوجه به برنامه ریزیهای انجام شده امیدواریم این طرح بزودی در سطح استان اجرا شود. وی اضافه كرد: صدور شناسنامه مكانیزه در دستور كار اداره كل ثبت احوال البرز است كه در آینده این امر اجرایی خواهد شد. میرزایی گفت: سازمان ثبت احوال با تاسی از سند چشم انداز بیست ساله كشور و سیاست های ابلاغی مقام معظم رهبری ، ماموریت ها و اهداف و برنامه وفعالیت هایی را پیش بینی و دنبال می كند. وی افزود: ثبت وقایع حیاتی، اتقان اسناد هویتی و تابعیتی ایرانیان ، تولید و انتشار آمار انسانی و تحولات جمعیتی از جمله ماموریت های اصلی سازمان ثبت احوال كشور است كه ثبت احوال استان البرز نیز همان ماموریتها را دنبال می كند.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود