1 مهر 1403
شماره خبر: 310865

پیام استاندار البرز به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس، هفته وحدت و آغاز سال تحصیلی جدید

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی



نماینده عالی دولت در استان البرز با صدور پیامی به مناسبت های هفته دفاع مقدس، هفته وحدت و آغاز سال تحصیلی جدید، ایثار، دانش و برادری، سه عنصر اساسی در پیشبرد اهداف عالیه انقلاب اسلامی دانست.
در متن این پیام از سوی مجتبی عبداللهی استاندار البرز آمده است:
در حالی به پاسداشت بهار فداکاری، دانایی و برادری برمی‌خیزیم که با گذشت نزدیک به نیم قرن از عمر انقلاب اسلامی، هر یک به نماد برجسته هویت، فرهنگ و ارزش‌مداری ایران و ایرانی بدل شده است.
تقارن هفته دفاع مقدس با هفته وحدت و بازگشایی مدارس، فرصت بازخوانی فصل‌های پر شکوه ایثار، دانش و برادری و تاکیدی دوباره بر نقش راهبردی این سه عنصر اساسی در گفتمان اصیل انقلاب اسلامی و عوامل موثر در پیشبرد اهداف عالیه آن است.به یقین این سه رخداد پرشکوه، علاوه بر حرکت آفرینی و امیدبخشی به یک ملت هوشیار و تمدن‌ساز، قوام دهنده چارچوب‌های فکری و عملی نسل آینده برای تحقق آرمان‌های ناب انقلاب اسلامی است. بی‌شک ایثار و فداکاری فرزندان برومند این سرزمین در هشت سال دفاع مقدس همچون سراج منیر، روشنی‌بخش مسیر خطیر جویندگان علم و معرفت و منادی وحدت میان همه اقوام و مذاهب این سرزمین است.اینجانب فرا رسیدن این ایام باشکوه را به تمامی مردمان شریف، غیور، ولایتمدار و عزتمند ایران اسلامی بویژه ایثارگران، آزادگان و رزمندگان ۸ سال دفاع مقدس و خانواده های گرانقدر شهدا تبریک عرض می نمایم.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود