20 شهریور 1403
شماره خبر: 310245

اولویت اول در داخل کشور اقتصاد و معیشت مردم و در سطح جهانی موضوع غزه و فلسطین است

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی



علی حدادی نماینده مردم شریف شهرستان‌های ساوجبلاغ، نظرآباد، طالقان و چهارباغ در مجلس شورای اسلامی پیش از ظهر امروز در مراسم تجلیل از خبرنگاران و اصحاب محترم رسانه شهر جدید مِهستان که در سالن اجتماعات شهرداری این شهر برگزار شد، ضمن تقدیر و تشکر از خبرنگاران عزیز و اصحاب محترم رسانه، گفت: روز خبرنگار، روز تکریم حق طلبی، صداقت و تلاش بی‌وقفه برای ایجاد شفافیت در جامعه است.
وی با تاکید بر اینکه جهان امروز دیگر تک‌قطبی یا دوقطبی نیست بلکه چند قطبی است، افزود: صدور انقلاب، تلاش برای گسترش اصول، ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی به برکت خون شهدا انجام شده است. نماینده مردم شریف غرب استان البرز در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در المپیاد علمی ۲۰۲۴ با بیشترین شرکت‌کننده، جمهوری اسلامی ایران بعد از کشورهای آمریکا و چین در جایگاه سوم دنیا قرار گرفت، تصریح کرد: درخشش ورزشکاران ما در المپیک و پارالمپیک نیز بسیار ستودنی و قابل تقدیر است. علی حدادی با خاطرنشان کردن این مطلب که نقشه راه دولت چهاردهم برنامه هفتم توسعه که برنامه پنج‌ساله توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی است، گفت: اولویت اول در داخل کشور اقتصاد و معیشت مردم و در سطح جهانی موضوع غزه و فلسطین است.
وی با اشاره به اینکه طی جلسه‌ای با معاون محترم رئیس‌جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور مجوز ماده ۲۳ بیمارستان شهرجدید مهستان که مطالبه‌ی مردم شریف این شهر بوده گرفته و ابلاغ شده است و برای اعتبار بودجه‌ جهت پروژه‌های دیگر غرب البرز از جمله تونل طالقان، کمربندی نظرآباد و اصلاح و رفع خطرات پروژه جاده هشتگرد به طالقان دستوراتی گرفته شده است، گفت: به عمران این شهر باید توجه شود و مشکل حمل‌و‌نقل داخل شهری و برون شهری باید حل شود. نماینده مردم شریف شهرستان‌های ساوجبلاغ، نظرآباد، طالقان و چهارباغ با تاکید بر این نکته که طی جلسه‌ای با رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور ۲۲۰ میلیارد تومان بودجه جهت اجرای طرح هادی ۴۰ روستا و بازنگری طرح هادی ۵۰ روستا در غرب استان البرز در دستور کار قرار گرفت، افزود: برای ایجاد اشتغال پیگیری‌های جدی در جهت احیای کارخانه‌ فخر ایران را انجام داده‌ام و هم‌اکنون نیز در حال پیگیری است.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود