28 آذر 1390
شماره خبر: 3069

حركت مردم در نهم دی باعث ناامیدی آمریكا و عوامل داخلی آن شد

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

حركت مردم در نهم دی باعث ناامیدی آمریكا و عوامل داخلی آن شد

نماینده مردم كرج در مجلس شورای اسلامی گفت: حركت بزرگ مردم در نهم دی ماه سال 88 ، باعث ناامیدی آمریكای جنایتكار و عوامل داخلی آن شد.
'عزیز اكبریان' افزود: نهم دی ماه روز شور و شعور ملت بزرگ ایران است، حماسه به یاد ماندنی در تاریخ انقلاب اسلامی كه تمام گروهها و جریانات برای دفاع از انقلاب، نظام و ولایت مطلقه فقیه به میدان آمدند.
وی اظهارداشت: مردم در نهم دی درس تكرار نشدنی به دشمنان انقلاب دادند مبنی بر اینكه با فتنه گران و حامیان داخلی و خارجی آنها نیستند و همیشه به آنها جواب نه خواهند داد و به جریان نفاق و فتنه و براندازی در كشورمان خط بطلان كشیدند. اكبریان گفت: جریانی كه پس از انتخابات با القائات مختلف به دنبال ایجاد شبهه و انحراف افكار عمومی و بهره برداری سیاسی و امنیتی علیه نظام بود حضور مردم را در این یوم الله فهمید.
وی افزود: این روز حماسی را باید به ملت ارزشمند ایران بویژه رهبر عالیقدر و با بصیرت نظام مقدس جمهوری اسلامی تبریك بگوییم. اكبریان بیان داشت: بصیرت عوام و خواص یك مقوله بسیار پیچیده و حساس است و در طول تاریخ اگر خواص بی بصیرت شوند ، عوام می تواند به انحراف كشیده شود و نتیجه بارز آن در حادثه عاشورا دیده می شود. وی افزود: در قیام عاشورا وقتی خواص به دنبال كسب مقام و مال اندوزی و ثروت و قدرت رفتند ، فرآیند آن حادثه تلخ شد ، لذا خواص تاریخ نقش بسیار بارزی را در هدایت جریانهای اسلامی و انقلابها دارند. نماینده مردم كرج در مجلس اضافه كرد: ملت ایران جزو خواص جامعه هستند و به راحتی حق را از باطل تشخیص می دهند و در جریان باطل از هرگروه و شخصی ایستادگی می كنند و نمونه بارز آن در نهم دی ماه ، فتنه بعد از انتخابات، 18تیرماه و حوادث مختلفی است كه در جریان انقلاب در شهرهای مختلف بوجود آمد و مردم نهایتا به پای نظام و ولایت و رهبری و ارزشهای انقلاب ایستاده اند و به دشمنان جواب نه گفته اند.



منبع: ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود