31 اردیبهشت 1403
شماره خبر: 305096

پیام تسلیت مدیرکل ورزش و جوانان البرز در پی شهادت آیت الله رئیسی

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی



بهزاد فروغی در پیامی شهادت آیت الله رئیسی، رئیس جمهور دولت مردمی و همراهانش را تسلیت گفت.
در این پیام آمده است:
" انا لله و انا الیه راجعون "
‏ ‏سَلَامٌ عَلَی إِبْرَاهِیمَ، کَذَلِکَ نَجْزِی الْمُحْسِنِینَ، إِنَّهُ مِنْ عِبَادِنَا الْمُؤْمِنِینَ ...
شهادت هنر مردان خداست. {امام خمینی (ره)}
گاهی لغت و کلمه از این که بتواند میزان اندوه و تأسف آدمی از مصیبت ها و فقدان بزرگان و عزیزان کشور و انقلاب را بیان کند، عاجز است.
خبر شهادت رئیس جمهور محبوب، مردمی و پرتلاش، آیت الله سید ابراهیم رئیسی در کنار همراهان خدومش، آن هم در راه خدمت به مردم و ایران اسلامی، موجب تأسف و تألم بسیار گردید.
آن چهره ی برجسته، مخلص و درخشان انقلاب اسلامی، همواره و بی وقفه عمر پر برکت خود را در مسئولیت های مختلف و سطوح بالای نظام، در راه خدمت به ایران اسلامی و مردم شریف کشور صرف کرد.حقیقتا شهادت برازنده چنین انسان والا و مدیری جهادی و خستگی ناپذیر بود که تا آخرین لحظه در راه اعتلا و آبادانی این مرز و بوم کوشید و نهایتا در همین راه نیز به دیدار معبود شتافت.
اینجانب به نوبه خود و به نمایندگی از جامعه بزرگ ورزش و جوانان استان البرز، با قلبی آکنده از غم و اندوه، شهادت آن بزرگ مرد انقلاب و ایران اسلامی به همراه عزیزانی چون دکتر حسین امیر عبداللهیان، آیت الله سید محمد علی آل هاشم، دکتر مالک رحمتی، سردار سید مهدی موسوی و ... را به محضر حضرت ولی عصر (عج)، مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، عموم ملت شریف ایران اسلامی و تمامی دلدادگان به انقلاب اسلامی در سراسر جهان تسلیت و تعزیت عرض می نمایم.
از درگاه ایزدمنان، رحمت و آرامش، حشر با اهل بیت (علیهما السلام) و همجواری با شهیدانی همچون حاج قاسم سلیمانی را برای آن عزیز ملت و همراهانش مسئلت نموده و برای داغداران این مصیبت بزرگ، صبر جمیل و اجر جزیل خواستارم.
بهزاد فروغی
مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود