9 تیر 1392
شماره خبر: 27710

تعارف ها که زیاد شود مردم زیان می بینند

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

تعارف ها که زیاد شود مردم زیان می بینند


سپیدار آنلاین: معاون عمرانی فرماندار کرج گفت: برنامه‎ریزی آموزش و اطلاع‎رسانی در مدیریت بحران با رویکرد پیشگیرانه، موجب کاهش هزینه‎ها و برخورد مناسب مردم با حوادث خواهد شد.
سیدرضا مساعد معاون عمرانی فرماندار کرج در اولین جلسه تخصصی کارگروه مدیریت بحران که صبح امروز (یکشنبه) در فرمانداری شهرستان کرج برگزار شد ، اظهار داشت: این کارگروه با هدف مدیریت با بحران های ناشی از بلایای طبیعی برگزار می شود. وی ضمن تقسیم کردن بلایا و بحران ها به دو دسته افزود: دسته اول بحران های سیاسی امنیتی و دسته دوم بلایای طبیعی نظیر سیل، زلزله، تصادفات و .... می باشد. مساعد تصریح کرد: در مدیریت بحران شهرستان کرج، زیرساخت های لازم وجود دارد اما به علت اعلام کاندیداتوری مدیریت بحران شهرداری در شورای اسلامی شهر، مدیریت بحران به عهده آتش نشانی گذاشته شد.
معاون عمرانی فرماندار کرج گفت: باید در دوازده منطقه شهرداری شهر کرج 12 کانتینر همراه با تجهیزات مورد نیاز اولیه در مواقع زلزله از جمله بیل و کلنگ و لباس های کار مشخص تعبیه شود. وی در خصوص آموزش هایی که در این کمیته صورت گرفت به آموزش غواصی و کمک در ارتفاع اشاره کرد و افزود: برنامه ‎ریزی آموزش و اطلاع‎ رسانی در مدیریت بحران با رویکرد پیشگیرانه موجب کاهش هزینه‎ها و برخورد مناسب مردم با حوادث خواهد شد و باید این گونه اموزش ها و همچنین تجهیز ساختمان های آتش نشانی و جذب نیرو های آموزشی و مجرب در سطح شهرستان ادامه داشته باشد. مساعد ضمن تذکر به کنار گذاشتن تعارف در اجراییات گفت: دروازه های مسکن، راه و شهرسازی این شهرستان در محل های

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود