22 خرداد 1392
شماره خبر: 26827

سکوت رادیویی از صبح پنجشنبه تا صبح جمعه

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

سکوت رادیویی از صبح پنجشنبه تا صبح جمعه


سپیدارآنلاین: رئیس ستاد انتخابات شهرستان ساوجبلاغ ضمن اعلام برقراری جوی آرام و مناسب برای برگزاری انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری و چهارمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا از سکوت رادیویی از صبح پنجشنبه تا صبح جمعه در این شهرستان خبر داد.
علی حدادی با تشریح اقدامات صورت گرفته در ساوجبلاغ برای برگزاری انتخاباتی آرام و باشکوه در این شهرستان، روز 24 خرداد را مصداق بارز تحقق حماسه سیاسی خواند و اظهار داشت: دشمنان تا کنون برای کارشکنی در پیشبرد اهداف انقلاب هزینه های بسیاری کرده اند و مهمترین هدف آنان کم رنگ کردن حضور مردم در انتخابات با استفاده از جنگ روانی و ایجاد ناامیدی است. وی گفت: به رغم توطئه های دشمنان و نظام استکبار، امروز شاهدیم فضای مطلوبی در شهرهای کشور حاکم و همه مردم خود را برای مشارکت و خلق حماسه ای ماندگار که به تعبیری نبرد با دشمن است، آماده کرده اند. حدادی با اشاره به اینکه نظام جمهوری اسلامی متعلق به مردم است و مردم پشتیبان نظام هستند، گفت: طی استقرار جمهوری اسلامی بارها دشمنان با دسیسه ها و توطئه های گسترده درصدد تخریب وجهه نظام بودند. در عرصه اقتصادی فشارهای سنگینی با تحریم به مردم تحمیل شد اما حضور پررنگ مردم در ادوار مختلف انتخابات ثابت کرد توطئه ها بی اثر است. حدادی با اشاره به اینکه دشمن حربه تحریم را با هدف ایجاد گسست و فاصله بین مردم و نظام به کار برد، در عین حال تصریح کرد: روحیه جهادی و مقاومت مردم مانع از نفوذ اندیشه های نظام استکبار در میان مردم شده است. وی افزود: مردم کشورمان پاسخ عملی به تحریم های غرب را با حضور گسترده و حماسی خود در پای صندوق های رای خواهند داد. رئیس ستاد انتخابات شهرستان ساوجبلاغ در ادامه به تشریح اقدامات صورت گرفته در این ستاد پرداخت و گفت: با نیازسنجی، تامین تجهیزات، برگزاری دوره های آموزشی و ساماندهی در بحث نیروی انتظامی بستر ایجاد حماسه ای ماندگار در این شهرستان فراهم شده است. وی افزود: از بدو امر و با دعوت از معتمدین، در مرحله نخست هیئت اجرایی انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و در مرحله بعد هیئت اجرایی انتخابات ریاست جمهوری با اعضایی منفک از هم انتخاب شدند و این هیئت ها نیز بر اساس قانون تعداد و اعضای شعب اخذ رای و بررسی صلاحیت ها را انجام دادند. فرماندار ساوجبلاغ برگزاری همایش های بصیرت افزایی در شهرها و روستاها، همایش های ویژه بانوان، دانشگاهیان، رای اولی ها و ورزشکاران با هف مشارکت گسترده مردم در انتخابات را از اقدامات انجام شده طی این مدت برشمرد.
3200 رای اولی در ساوجبلاغ
وی افزود: سه هزار و 200 رای اولی در ساوجبلاغ نخستین حضور خود در عرصه سیاسی کشور را در انتخابات پیش رو تجربه می کنند. به گفته حدادی از 20 فروردین و همزمان با آغاز فعالیتهای انتخاباتی، 83 جلسه در قالب ستاد انتخابات و کمیته های 10 گانه هیئت های اجرایی در این شهرستان تشکیل شده است. رئیس ستاد انتخابات شهرستان ساوجبلاغ تعداد شعب اخذ رای را 166 شعبه با اسقرار 325 صندوق اخذ رای برشمرد و یادآور شد:

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود